iPhone doet raar bij verbinden computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Mijn iPhone 4 doet raar als ik hem verbind met mijn (windows) computer. (met usb-kabel) Bij andere computers doet hij het wel en bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone doet raar bij verbinden computer
Hi!
Mijn iPhone 4 doet raar als ik hem verbind met mijn (windows) computer. (met usb-kabel) Bij andere computers doet hij het wel en bij mijn computer niet... Hij veranderd om de seconde van Wel verbonden naar niet verbonden..!? Iemand een oplossing? Alvast bedankt, (Sorry voor de slechte uitleg.. kan er ook niks beters van maken ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Brakke usb verbinding. Als het met dezelfde kabel op andere computers foutloos gaat. Mogelijk iets met je usb poort(en) of de drivers....?
(Sorry voor de slechte uitleg.. kan er ook niks beters van maken ) |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie,
Het lag inderdaad aan mijn USB Poort.. Bij de USB Poort aan de achterkant van mijn PC doet ie het wel en ervoor niet!? Maar gelukkig ligt het niet aan mijn iPhone |
|
||||
|
||||
Top dat het probleem is opgelost, hier kan dus een slotje op
~Slotje |
Labels |
iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: IPhone doet raar!?!?!?! | iphone789 | Jailbreak | 1 | 21-01-11 15:55 |
iPhone doet raar | KipNederland | iPhone algemeen | 3 | 12-04-09 20:26 |
toetsenbord doet raar, alleen bij safari! | libia | iPhone algemeen | 0 | 03-12-08 19:07 |
iphone doet raar | atimoo | Unlock [archief] | 11 | 24-01-08 21:48 |
|
|