//

Sync loopt vast [OSX]

Sync loopt vast [OSX] discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Sync loopt telkens vast. iPhone en iTunes blijven op synchronising staan, en gaan niet verder. Het enige dat ik kan doen is het uitzetten ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-03-08, 12:44
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Standaard Sync loopt vast [OSX]

Mijn Sync loopt telkens vast. iPhone en iTunes blijven op synchronising staan, en gaan niet verder.

Het enige dat ik kan doen is het uitzetten van het syncen van contacts, calendars en mailaccounts. Dan synct mijn muziek iig wel. Ditzelfde probleem heb ik ook al eens in 111 gehad en nu dus weer op 113. Vorige keer heb ik volgens mij een file van mijn Mac weggegooid en toen deed hij het weer... maar ik kan dus nergens meer vinden wat het was.

Iemand een idee? Ik heb er weinig zin in mijn hele iPhone weer opnieuw te resetten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-03-08, 13:11
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

heb je na het unlocken van je iphone je vorige back up terug gezet in itunes?
beste is om als nieuwe iphone in te stellen na jailbreaken en unlocken.
zo is het probleem bij mij opgelost
__________________
at your service
  #3  
Oud 19-03-08, 13:37
maartenvs maartenvs is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 79
Stuur een bericht via MSN naar maartenvs
Standaard

Kun je niet zien op welk onderdeel hij blijft hangen? Soms kan syncen gewoon lang duren (1 min). Ik weet niet hoe lang je gewacht hebt?
  #4  
Oud 19-03-08, 20:16
gracha gracha is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 17
Standaard Zelfde probleem

Ik heb ook steeds dit probleem.
ik kan mijn contacten/mail en agenda prima synchroniseren, maar als ik het probeer met muziek of foto's loopt itunes en de iphone vast in de vorm van een freeze van beiden. Forceer stop van itunes en de home/power knop van de iphone brengt beiden tot leven. echter na 3x proberen start mijn iphone op in herstel modus.
Herstellen is ook een probleem omdat ik vaak fout nr 6 terug krijg. Na meerdere malen proberen lukt het uiteindelijk om te herstellen, maar na de volledige software unlock loopt hij weer vast op de sync.
Ik heb een iphone 8g/1.1.4 ziphone 2.6b/ USB 2.0 op mijn imac.Geen hub of dock.
Wie weet een oplossing want ik wordt hier aardig gefrusteerd van. Of ligt het aan mijn iphone?
  #5  
Oud 24-04-08, 15:21
chula chula is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 11
Standaard

Mijn sync loopt ook vast bij het synchroniseren van mijn contacten. Verder synct ie prima als hij geen contacten hoeft te doen. Vraag mij ook af waar het aan ligt.
__________________
Total Mac-Fan! US Iphone 1.1.4 met t-mobile
  #6  
Oud 24-04-08, 15:22
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Sowieso kan iedereen beter iLiberty+ gebruiken ipv ZiPhone. Daarbij kun je altijd je iTunes even opnieuw installeren
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #7  
Oud 24-04-08, 15:26
desmodus desmodus is offline
• iOS 4.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 46
Standaard

Zelf werk ik op een Mac.. heb meerdere malen mijn iPhone opnieuw geinstalleerd. iTunes geupdate en intussen is er ook al een 10.5 OS update gekomen.
Niks mag baten... Na een nieuwe firmware op mijn iPhone te zetten werkt het even.. soms een week, soms een dag. soms een maand.
  #8  
Oud 25-04-08, 21:56
Erik Schreuders Erik Schreuders is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 2
Standaard

Goedenavond, ik heb ook sinds enige weken een iphone, meegenomen uit de US. Simlock vrij gemaakt met Ziphone, werkte prima.
Na een aantal weken kan ik mijn iphone niet meer syncen met itunes ( windows )
Er komt een bericht te staan "itunes kan contactgegevens niet synchroniseren met de iphone.....omdat er zich een fout heeft voorgedaan bij het ophalen van gegevens van de iphone"
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen..?
Alvast bedankt.

Erik
  #9  
Oud 10-05-08, 10:18
fins fins is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 22
Standaard

ik heb alleen "alleen geslecteerde nummer en video's synchroniseren" aangevinkt en toen deed ie t wel..
  #10  
Oud 16-05-08, 21:15
bluf98's schermafbeelding
bluf98 bluf98 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erik Schreuders Bekijk bericht
Goedenavond, ik heb ook sinds enige weken een iphone, meegenomen uit de US. Simlock vrij gemaakt met <iLibertyX>, werkte prima. Na een aantal weken kan ik mijn iphone niet meer syncen met itunes.
Hier hetzelfde probleem, maar alleen bij synchen van de agenda data voor iCal, al de andere data synchen (muziek, contacten) is geen probleem.
Hij geeft dezelfde melding bij zowel synchen naar de Macbook Pro als G5. Dit ging wekenlang wel goed.

Hij geeft de melding "iTunes could not sync calenders to the iPhone 'iPhone' because an error occurred while merging data".

Dat 'merge' statement zal wel te maken hebben met data afkomstig van een Treo gebruikt voor de initial load onder een andere username dan de data die nu onder de OSX username in de iPhone wordt ingevoerd.

Toen het synchen van agenda data vanuit de iPhone naar beide machines nog wel werkte vroeg hij namelijk elke keer (+/-)"uw iPhone is gesynched met een andere computer wil je de data vervangen of mergen? mergen betekend dat alle gegevens worden samengevoegd".

Enig idee wat er mis is en hoe we dit kunnen oplossen?
bvd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast broom45 iPhone algemeen 8 15-08-10 12:02
Iphone loopt vast tijdens sync, na herstel. Coralala iTunes 0 08-08-10 17:47
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast JosephTekort iPhone algemeen 5 21-05-10 15:33
Windows: tabblad Progamma's loopt vast bij Ipad sync psvu2 iTunes 0 16-05-10 01:33
iTunes 7.3.1 en iPhone 1.02, sync loopt vast mephone iTunes 1 16-11-07 22:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.