Telefoonnummers terughalen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben dus mijn iphone verloren.. Nu ben ik dus ook al mijn telefoonnummers kwijt. Hoe kan ik deze nog terughalen uit de backup ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonnummers terughalen
Hoi,
Ik ben dus mijn iphone verloren.. Nu ben ik dus ook al mijn telefoonnummers kwijt. Hoe kan ik deze nog terughalen uit de backup van itunes zonder een iphone? Alvast erg bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit kan met iTwin.
|
|
|||
|
|||
Thanx het programma werkt prima!
Alleen een probleem.. ik kan maar de helft van m'n contacten zien, als ik de rest ook wil zien moet ik betalen voor het programma. Is er ook nog een andere manier? |
|
|||
|
|||
Ik snap het probleem niet zo! Het werkt maar dan moet het vooral gratiz
|
|
||||
|
||||
Geen idee. Ik heb al geruime tijd plezier van deze aankoop.
De contacten zijn voor jou niet zo belangrijk dat ze die aankoop waard zijn? |
|
|||
|
|||
Mijn contacten zijn wel belangrijk, maar ik wist dat het ook wel anders kon.
En ik heb ze nu weer allemaal op een andere manier dus deze mag dicht. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Open in het programma ibackupbot je backup van je iphone, en daar in open je dan weer het bestand "Library/AddressBook/AddressBook.sqlitedb" Dan zie je al je telefoonnummers. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoonnummers terughalen uit back-up | Brendanoz | iPhone algemeen | 3 | 03-02-12 03:42 |
data terughalen 3gs | BartJessica | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 16:08 |
geluidsfragment terughalen | claudeedualc | iPhone algemeen | 0 | 02-03-11 01:37 |
Foto's terughalen | dudematters | Muziek, foto & video | 5 | 28-09-10 20:45 |
Alles verwijderd. Terughalen? | hendricus | iPhone algemeen | 7 | 08-01-09 18:54 |
|
|