Iphone Apps synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben pas overgestapt naar een anderen computer een mac mini. Nu wil ik daar me iphone op synchroniseren ik heb al gedaan zet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Apps synchroniseren
Hallo,
Ik ben pas overgestapt naar een anderen computer een mac mini. Nu wil ik daar me iphone op synchroniseren ik heb al gedaan zet alle aankopen over en dat is gelukt. En ik heb de Mac Mini gemachtigd op mijn account. Nu wil ik aanzetten dat hij de apps vanzelf bij houd dus synchroniseer apps maar als ik dat aanzet gaat Itunes alle apps door de war gooien Ik wil dat de apps op de zelfde volgorde blijven staan. Is er een oplossing voor dat de apps op de zelfde volgorden blijven staan als ik synchroniseer apps aanzet? Alvast bedankt! Koen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apps synchroniseren, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apps en synchroniseren | ikuvuer | iPhone Apps | 6 | 25-12-10 09:52 |
Problemen met apps synchroniseren Iphone 1e gen | F.L. | iTunes | 0 | 11-07-10 10:36 |
Problemen met apps synchroniseren Iphone 1e gen | F.L. | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-07-10 23:35 |
apps op pc en iphone willen niet synchroniseren | arno100 | iPhone Apps | 4 | 22-01-10 16:21 |
|
|