//

Reservekopie niet terug te krijgen

Reservekopie niet terug te krijgen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben echt ten einde raad. Gisteravond ben ik begonnen met het updaten van 4.0.1 naar 4.3.3. Ik had echter geen shsh van 4.3.3 waardoor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-11, 04:01
PaNiek82 PaNiek82 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard Reservekopie niet terug te krijgen

Ik ben echt ten einde raad.
Gisteravond ben ik begonnen met het updaten van 4.0.1 naar 4.3.3. Ik had echter geen shsh van 4.3.3 waardoor ik het proces wilde stoppen. Echter bleef het toestel in dfu mode en kreeg ik constant de 3149 code. Ik heb de hosts file aangepast maar dat mocht niet baten. Na lang proberen kreeg ik eindelijk 4.1.2 erop. Via redsn0w heb ik toen Chris geïnjecteerd, maar dit bleef hangen bij loading mobile substrates. Na lang proberen kreeg ik de iPhone weer werkend. Van tevoren heb ik een reservekopie gemaakt. Er werd ook netjes gevraagd of ik een nieuwe telefoon wilde configureren of een reservekopie. Ik koos voor het laatste en ik wachtte af. Doordat mijn schijfruimte op was stopte iTunes ermee. Ik heb vervolgens alle backuos gekopieerd en heb het nog eens geprobeerd. Maar wat ik ook doe, ik krijg de contacten, foto 's, notities ed niet meer terug. Ik heb al meerdere reservekopies terug gezet maar het mag niet baten. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, maar ik wil het allemaal graag terug.
Heeft iemand een idee?

Laatst gewijzigd door iCulture; 23-08-11 om 05:36. Reden: Titel aangepast.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-08-11, 11:57
PaNiek82 PaNiek82 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Inmiddels ben ik erachter dat er wel reservekopies zijn gemaakt. Echter worden ze niet over gezet. Een bestand van 4.7 gb en als ik deze met iPhone Backup Extractor inlees is die helemaal leeg. Weet iemand of ik nog op een andere manier aan mijn gegevens kan komen?
  #3  
Oud 29-08-11, 19:06
PaNiek82 PaNiek82 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Probleem opgelost. (niet dankzij de vele reacties van dit forum ;-))
Heb via de site van iPhone Backup Extractor de files weten te herleiden en via SQL ze weten uit te lezen. Alle foto's ed. heb ik hernoemd naar jpg.
  #4  
Oud 29-08-11, 19:44
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaNiek82 Bekijk bericht
...(niet dankzij de vele reacties van dit forum ;-))
.
Tja, wij weten ook niet 1,2,3 hoe het kan dat je ineens een 'lege' backup hebt, die eerst niet eens vindbaar was, en nu ineens weer wel?
Wat verwacht je, met andere woorden? Wij kunnen niet met jou mee kijken over jouw schouder om je erop te wijzen dat je met je neus keek
Ik bedoel; goeie ideeën zijn natuurlijk welkom, maar die toveren 'wij' ook niet ineens naar boven...
  #5  
Oud 05-09-11, 14:24
PaNiek82 PaNiek82 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Tja, wij weten ook niet 1,2,3 hoe het kan dat je ineens een 'lege' backup hebt, die eerst niet eens vindbaar was, en nu ineens weer wel?
Wat verwacht je, met andere woorden? Wij kunnen niet met jou mee kijken over jouw schouder om je erop te wijzen dat je met je neus keek
Ik bedoel; goeie ideeën zijn natuurlijk welkom, maar die toveren 'wij' ook niet ineens naar boven...
Dat snap ik, vandaar ook de knipoog..
  #6  
Oud 05-09-11, 16:10
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Aha


.
Reageren

Labels
dfu mode, foto kwijt, help me :p, notities, reservekopie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes zet met updaten en reservekopie apps niet terug mathijs666 iTunes 4 21-04-11 17:24
Apps terug krijgen MDQ iTunes 3 21-03-11 19:54
software terug, reservekopie deadcompany Archief 1 11-02-10 11:22
Reservekopie niet terug te zetten Eduardboon iPhone algemeen 2 16-12-09 18:46
Contacten terug krijgen ScarskiN Archief 3 20-07-08 15:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.