gebundelde mac osx apps voor lagere prijs? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Beste Mensen, Ik ben Laatst in aanraking gekomen met Mac apps Die gebundeld zijn en ze voor een lagere prijs verkopen!! Iemand hier enige ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gebundelde mac osx apps voor lagere prijs?
Hallo Beste Mensen,
Ik ben Laatst in aanraking gekomen met Mac apps Die gebundeld zijn en ze voor een lagere prijs verkopen!! Iemand hier enige ervaring mee? Ben nogal erg voorzichtig met wat ik aankoop Grtzzzz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gebundelde mac osx apps voor lagere prijs?
hallo timosha,
Ja maar dat scheelt me bijna 80% tm 90% aan aankopen en dat is veel geld!! Sommige bieden 10 mac osx apps voor 50 dollar/euro en normaal zijn die rond de 500 dollar/euro!! Dus als iemand ervaring daar mee heeft zou ik dat wel graag willen weten! Bedankt voor je reactie! Grtz |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het Ging hier om,
Painter essentials, bannerzest pro, postbox voilla, devonthink pro, swift publisher 2, disk drill, check up en Fumy App! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Één advies wil wel geven: blijf zover mogelijk weg van alle die zgn. tooltjes. Alles wat je aan tooltjes nodig hebt is standaard aanwezig in OS X. Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes zet geen gedownloade apps over jaibreak mac/osx | smartbassie | iPhone Apps | 3 | 20-07-11 15:10 |
Video omzetten voor iPad 2 (Mac OSX) | VisionRoy | Muziek, foto & video | 2 | 06-06-11 11:34 |
MAC OSX iTunes is muziek en apps kwijt | Captain Krimson | Desktop-applicaties | 10 | 11-09-08 16:03 |
Oude versie iTunes voor Mac OSX | Destiny | iTunes | 12 | 30-11-07 01:22 |
|
|