Rapidshare discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik lees net op nu.nl dat rapidshare z'n snelheden voor de niet betalende gebruikers heeft verlaagd om piraterij tegen te gaan. Wat zijn jullie ervaringen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Ondervind je hinder van de snelheidsverlaging bij RapidShare |
|||
Snelheidsverlaging? Ik merk er niks van. | 2 | 25,00% | |
Sinds de verlaging af en toe een bufferprobleempje. | 1 | 12,50% | |
Ook voor de snelheidsverlaging al last van bufferproblemen dus niet veel verschil. | 2 | 25,00% | |
Door de snelheidsverlaging onbruikbaar geworden. | 3 | 37,50% | |
Aantal stemmers: 8. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Rapidshare
Ik lees net op nu.nl dat rapidshare z'n snelheden voor de niet betalende gebruikers heeft verlaagd om piraterij tegen te gaan.
Wat zijn jullie ervaringen, is het nog steeds mogelijk via rapidshare te kijken of is het nu waardeloos ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind het gewoon een beetje laf van ze, maar wie ben ik dat om te zeggen.
Als iedereen nu zo gaat denken wat je nu uiteraard krijgt , stopt iedereen hier dalijk mee en volgen ze elkaar allemaal op. Juist nu hadden ze der eigen sterk moeten maken, ook voor megaupload hadden ze dit niet moeten doen. Hun benadelen ze hier nu ook mee + ze zetten nu ook de andere hosters aan het denken hiermee. En dan krijg je dit ook nog : We zijn ervan overtuigd dat dit Rapidshare erg impopulair zal maken bij piraten en er dus ook minder misbruik zal zijn”, aldus een woordvoerder. Dit verklaren ze, dus zo willen ze der eigen van de goede kant laten zien bij instanties die piraterij tegengaan, maar ondertussen proberen ze nog wel pro accounts op te strijken waarmee wel alles bekeken word. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ze zetten nogmaals de andere hosters aan het denken, dus die gaan nu ook twijfelen dalijk. En als je betaald heb je vervolgens wel weer toegang. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan wisten wij en ook andere hsoters waar we aan toe zijn. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rapidshare op iPhone | marco_sire | iPhone algemeen | 7 | 16-12-08 09:57 |
|
|