Fresh heeft het laatste woord discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Shit! Helemaal over het hoofd gezien... Gefeliciteerd, BadSide! hebik niet gewonnen dan...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Helaas, Jenz. Zie de regels in post 1 https://forum.iculture.nl/f1/al...tml#post100282
Maar niet getreurd. Nog kansen genoeg! |
|
||||
|
||||
Thx Fresh, eindelijk een keertje gewonnen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Damn ,nog een uur.. dat ga ik vandaag niet halen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Voor mijn gevoel is het twee uur
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Jeez Michael .. dan kun je winnen en dan ben je nog twee minuten te laat!
|
|
||||
|
||||
Ja damn Net te laat
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
jullie zijn knettergek hehe
|
|
||||
|
||||
beste mensen ik ben ff een weekje vakantie houden, ik spreek jullie over een week weer, misschien post ik nog wat van mijn vakantie adres!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Helemaal vergeten deze nacht. Soms heb je het druk, he.
|
|
||||
|
||||
ik was het ook vergeten!! nachtdienst gehad lekker slapen zo. truste of werkse allen
|
||||
|
||||
Weinig volk hier vandaag
|
|
||||
|
||||
me kijkt film ik post nog wel ff wat om 2u vanaf me iPhone
|
|
||||
|
||||
2u tog jongens?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft het laatste woord? | iMick | Archief | 10 | 04-07-08 14:55 |
Het eerste woord !! | johnwalter | Chat en geruchten | 3 | 29-04-08 10:04 |
Iphone heeft laatste summerboard niet | gregory804 | Unlock [archief] | 1 | 18-02-08 17:56 |
|
|