Fresh heeft het laatste woord discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door DynamicDennis nu al? nu pas bedoel je Het is PAS half 1 we moeten nog 1.5 uur...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@scheer je weg; nee, ik ben hier juist om ervaring en al wat kennis op te doen over de iPhone, zodat als ik er eindelijk een heb, ik precies weet hoe en wat
@daanhegman, mazzelpik |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn ogen beginne ook vermoeid te worde, ik ga wat gamen met geluid extra luid om wakkerder te worden door de explosies
|
|
||||
|
||||
na 3e restore loopt me installer nog steed vast xD ik blijf wel wakker hoor
|
|
|||
|
|||
Ik houd het nog wel ff vol. Hoef morgen pas om 13.00 te werken dus tijd genoeg om een beetje uit te slapen
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog een uurtje te gaan
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, hoewel het op mijn klok eigenlijk al 2 over was.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
jep, ik moet het laatste half uur op en top geconcentreerd kunnen beginnen
|
|
|||
|
|||
Wordt wel spannend wie er gaat winnen vanavond
|
|
||||
|
||||
Maar hoe zit het eigenlijk als er bv 5 man tegelijk exact om 2.00u een post hebben (het zou vreemd zijn maar het kan). Wie is dan de winnaar?
(trouwens ik heb het net getimed en mijn klok op de pc staat 2 min achter met de klok hier op het forum zo lijkt het...) |
|
|||
|
|||
Alle 5? Of degene die dan toch de laatste post heeft, ookal is het dan allemaal exact om 2.00u. Dus de laatste die het is gelukt binnen 2.00u te posten..
|
|
||||
|
||||
Hee Chrisl, ben je er toch nog!!!
|
|
||||
|
||||
Het begint zwaar te worden... (mijn oogleden)
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft het laatste woord? | iMick | Archief | 10 | 04-07-08 14:55 |
Het eerste woord !! | johnwalter | Chat en geruchten | 3 | 29-04-08 10:04 |
Iphone heeft laatste summerboard niet | gregory804 | Unlock [archief] | 1 | 18-02-08 17:56 |
|
|