Fresh heeft het laatste woord discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) wat krijgen ik als ik win?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wat krijgen ik als ik win?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wie zal t zeggen? tread heet toch : Fresh heeft altijd laatste woord?
Vraag t eens aan hem ??
|
|||
|
|||
Ik leef nog; de thee was prima!
Croiman, bedankt voor de gezelligheid en al je uitleg. We zien elkaar gauw weer. |
|
||||
|
||||
Laaaaaaaaaaast. Hai!
|
|||
|
|||
Ik heb gewonnen, want de grens ligt bij 2 uur.
|
|
|||
|
|||
had je die spelregels niet eerder kunnen noemen.....
dan had ik gewoon kunnen gaan slapen |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...tml#post100282 Nice try! Slaapze, ik ga ook zo. |
|
|||
|
|||
got me there...
welterusten! |
|
||||
|
||||
ma je bent over de 02.00uur heen????????
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee hoor, ik zat hier om een uur of vier nog, maar ja, toen was t afgelopen Maar nu eerst een weekje vakantie! dus tot over een poosje allemaal!
|
|
||||
|
||||
veel plezier op vakantie
|
||||
|
||||
Tjoh een weekje nog wel. Veel plezier.
|
|||
|
|||
Wil iemand een poging wagen?
|
|
|||
|
|||
nadat je me goed geholpen hebt fresh zie ik dit topic opeens
Misschien moet ik dan toch nog even pokerstars opstarten?? haha neh iFoneguide FTW en bedankt! |
|
|||
|
|||
Graag gedaan, Huurbob.
|
|
||||
|
||||
truste allemaal
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Truste, ArB!
|
|
||||
|
||||
nerds......
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft het laatste woord? | iMick | Archief | 10 | 04-07-08 14:55 |
Het eerste woord !! | johnwalter | Chat en geruchten | 3 | 29-04-08 10:04 |
Iphone heeft laatste summerboard niet | gregory804 | Unlock [archief] | 1 | 18-02-08 17:56 |
|
|