Levering iPad discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou het is weer naatje met de levering van de (nieuwe) iPad. Ik had bij een leverancier (onder gunstige condities) een Wi-Fi 64 op 23 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Levering iPad
Nou het is weer naatje met de levering van de (nieuwe) iPad. Ik had bij een leverancier (onder gunstige condities) een Wi-Fi 64 op 23 maart besteld en kreeg te horen dat het een weekje zou kunnen duren. Inmiddels weten ze niet meer wanneer ze kunnen leveren. Op de officiële Apple.nl online store staat 1-2 weken....
Gelukkig wil de koper van mijn 6 maanden oude iPad 2 wel wachten tot ik mijn nieuwe heb.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
gunstige condities
paar termijnen...
|
||||
|
||||
Leverancier bedoelde ik...
|
|
||||
|
||||
Een iPad op afbetaling ... sjeez. Als je daar al aan begint ...
|
|
|||
|
|||
condities
2 termijnen, afbetaling? hmmm.Misschien, als zelfbenoemde guru niet zo snel oordelen.
Sorry, leverancier is iets tussen hem en mij. Als je echt afbetaling wilt dan moet je bij wehkamp of neckermann zijn..
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
levering
het zal je wellicht zijn ontgaan, eigenlijk weet ik dat wel zeker, maar ik had het over de levertijden van Apple.
En dat ik de afspraak tussen mij en mijn leverancier onder ons houd, heeft daar niets mee te maken
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien moet je je teksten eerst (goed) nalezen voordat je ze post. Ik vind dat je nogal "op de man speelt".
|
||||
|
||||
Wachten zeg ik dan maar !
De levertijden van Apple staat op hun eigen site gegeven, niet hier.
|
|||
|
|||
Citaat:
En dit staat echt in mijn openingspost: ".....Op de officiële Apple.nl online store staat 1-2 weken........." En inderdaad je hebt gelijk er zit niets anders op dan wachten. Ik vind het overigens erg verwarrend als ik daarnaast berichten lees dat "Foxconn medewerkers met vakantie worden gestuurd" en "de iPad verkopen tegenvallen...." Wordt er wellicht een kunstmatig tekort gecreëerd?
|
||||
|
||||
Dan is je leverancier ook afhankelijk van de Apple levertijden...
De situatie in foxconn doet hier weinig of nix terzake... Trouwens...je openingspost is verre van duidelijk !!! |
|
|||
|
|||
Tchja....wat zal ik verder zeggen...
|
||||
|
||||
Beetje een oeverloos topic. Zelfs voor een chat. //slotje
|
Labels |
levering, nieuwe ipad, vertraagd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
(Te) late levering | Melle123 | Archief | 15 | 23-02-10 20:06 |
Levering 3GS | miteho | Archief | 1 | 24-06-09 18:07 |
levering iphone | leagallow | Archief | 2 | 04-08-08 18:57 |
NIEUWE LEVERING (2de levering) | supernaturol | Archief | 2 | 15-07-08 13:10 |
2e levering.. | Burn85 | Archief | 4 | 14-07-08 21:26 |
|
|