//

Dagje naar Apple Store Amsterdam met defecte iPhone 4

Dagje naar Apple Store Amsterdam met defecte iPhone 4 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Naar Apple Store te A'dam geweest.... Heb aug 2011 een iPhone 4 gekocht en nu al doet de Home Knop het niet... Kan toch niet! ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-06-12, 00:22
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Talking Dagje naar Apple Store Amsterdam met defecte iPhone 4

Naar Apple Store te A'dam geweest....
Heb aug 2011 een iPhone 4 gekocht en nu al doet de Home Knop het niet... Kan toch niet!
En dan zegt die Apple Mannetje tegen me: "Meneer, ik stuur het voor reparatie, Binnen 6weken krijg je hem terug!"
Ik zeg tegen hem: "luister eens apple broer, ik ga niet 5 koko (€500) betalen voor een toestel die na 11mnd voor Reparatie moet gaan! Ben nog nie zo GEK! Dus je geeft mij nu een spiksplinter Nieuwe iPhone 4 EN ABSOLUUT GEEN GEREVISEERDE STUFF of me Rechtbijstand verzekeraar neemt contact met je baas op!"
Hahahaha binnen 15min tijd geeft the Apple Genius Bar Manager mij een nieuwe iPhone 4, niet gereviseerd )) (hij kwam geplastificeerd in doos) ..
#loveeee apple

__________________
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver

Laatst gewijzigd door scoop1; 23-06-12 om 00:26. Reden: foto toegevoegd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-06-12, 01:25
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Bedankt voor het aanpassen.
  #3  
Oud 23-06-12, 07:54
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Haha "Apple broer" en 'koko' - mooi verslag. Wel vervelend dat je kennelijk vervelend moet doen om wat gedaan te krijgen.
  #4  
Oud 23-06-12, 08:13
mail.eve mail.eve is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 312
Standaard

We lezen hier maar een eenzijdig verhaaltje, wat niet op waarheid kan worden getoetst. Waarbij ik bij de toon van het verhaal mijn enorme twijfels zet. Er zijn kennelijk altijd asociale die zich boven de wet gesteld vinden staan, en daarbij het recht hebben op bovenstaande wijze garantie recht te onttrekken met discriminerende teksten. En dan nog wel eindigen met "love apple"! Zeer Apple onwaardig zeg ik.
  #5  
Oud 23-06-12, 09:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mail.eve Bekijk bericht
We lezen hier maar een eenzijdig verhaaltje, wat niet op waarheid kan worden getoetst. Waarbij ik bij de toon van het verhaal mijn enorme twijfels zet.
Ik heb zo'n gevoel dat de iCulture beheerder spoedig een démenti gaat ontvangen van Apple

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 23-06-12 om 10:12. Reden: Schreifvauten
  #6  
Oud 23-06-12, 10:07
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier Bekijk bericht
Haha "Apple broer" en 'koko' - mooi verslag. Wel vervelend dat je kennelijk vervelend moet doen om wat gedaan te krijgen.
Ja het was te proberen weetje. Ik
Ken de normale procedure ook..
Heb een eigen bedrijf en heb dus via KPN en Vodafone bijna 15 iPhone's en 10 iPad's...
Heeel vaak zijn er problemen...
Heel vaak opgestuurd en dan binnen paar weken krijg je een nieuwe iPhone of gerepareerd iphone.. Altijd zaken gedaan met LelieVeld Services. Inmiddels bestaan niet meer en zijn ze
Overgenomen door CARD services. Maaar CARD services wilt €40 voor Handelingkosten om een Apple Product voor Reparatie op te sturen... Terwijl als je dat zelf via Apple doet is het gratis, binnen GarantieTermijn natuurlijk.

Dus ben voor het eerst geweest naar een Apple Store zelf...
En ik was gewoon Pissed off, dat ik uur ben gereden naar CARD service en dat zeggen ze €40 kosten. Tijdens aanmelden zeiden ze dat niet. Vervolgens naar Adam gereden om bij hun aan te kloppen..

Die meneer die me ging helpen, was Aardig, maar toen hij zei Reparatie en 6 weken, toen knapte er iets in me...
Dus ik ging een beetje tekeer. Iedereen keek natuurlijk en vervolgens kreeg ik een nieuwe aangeboden..

Ik vind het al 1 kant jammer, dat wij 12mnd garantie maaar krijgen ipv de 24mnd die NL en EU vaststellen in de wet...
Tjaa meest problemen komen ook voor net na 1 jaar en dan nu voor elke apparaat zo een Care Plan aansluiten... Ja ik heb geen MangoBoom waar ik het geld van pluk...

Dus me is happy, dat ze mij goed hebben geholpen joh....
De rest kan me niet schelen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
looking for orange Apple t-shirt big opening Apple store Amsterdam: I can pay! cinopanacea Chat en geruchten 3 12-09-13 19:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:26.