HOT: iPhone 5 direct beschikbaar vanaf 16/11 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me eergisteren bezig gehouden met het afbellen naar zo goed als alle Mobistar Centers in de provincie Antwerpen. Daarbij konden enkelen me vertellen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HOT: iPhone 5 direct beschikbaar vanaf 16/11
Ik heb me eergisteren bezig gehouden met het afbellen naar zo goed als alle Mobistar Centers in de provincie Antwerpen. Daarbij konden enkelen me vertellen dat vanaf 16/11 de leveringen niet meer op naam zijn en je gewoon een iPhone naar keuze kan komen kopen. Anders gezegd, er zullen geen wachtlijsten meer zijn! Het principe first come, first served is natuurlijk wel van toepassing.
Zal de wachttijd van 3-4 weken op de Apple website dan ook verdwijnen? En zou dit ook voor NL gelden? Iemand die hier meer over weet, post het dan maar hier! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Koopinformatie België forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS Koopinformatie Nederland forum > Koopinformatie en ervaringen forum > iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Chat & Geruchten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tweak om direct contacten te bellen vanaf Spotlight | magnifor | Jailbreak apps en thema's | 1 | 29-03-11 01:24 |
|
|