//

Iphone 5 of de 5S?

Iphone 5 of de 5S? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, volgens de geruchten komt apple begin 2013 met de iphone 5S Ik ben voornemens om een iphone 5 te gaan kopen. Of moet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-12-12, 12:22
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Standaard Iphone 5 of de 5S?

Hallo, volgens de geruchten komt apple begin 2013 met de iphone 5S Ik ben voornemens om een iphone 5 te gaan kopen. Of moet ik wachten op de 5S? Wat denken jullie dat de 5S meer heeft dan de 5?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-12-12, 12:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjoef Bekijk bericht
Wat denken jullie dat de 5S meer heeft dan de 5?
Als er al een iPhone 5S uitkomt heeft die in ieder geval één letter meer in de modelnaam. Dus 5S ipv. 5

Voor het overige is het raden, gissen en in de glazen bol kijken. Mij glazen bol is is helaas in herstelling

Succes verder
  #3  
Oud 30-12-12, 12:44
Mitsj Mitsj is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 13
Standaard

Dat ligt eraan welke lijn je wilt volgen (als je iedere 2 jaar een nieuw toestel wilt)
Wil je altijd het nieuwste dan zou ik nu de 5 kopen en over 2 jaar de 6 en over 4 jaar de 7.
Wil je het beste/snelste dan ga je voor de S lijn over een paar maanden (10 maand of minder)
  #4  
Oud 30-12-12, 13:08
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Standaard

Ik hoef niet zozeer de beste/snelste. Ook steeds de laatste nieuwe aanschaffen hoef ik ook niet. Mijn vrouw zit zonder telefoon en ik dacht dan koop ik een 5 en geef ik haar mijn 4. Alleen wilde ik jullie mening weten of ik nu gewoon de 5 zal kopen of wachten op de 5S. Als apple bijv de trant doorzet dat de opslagcapaciteit wordt verhoogd is dat voor mij geen issue om te wachten. Ik heb aan een 32Gb genoeg.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:42.