Nederlanders op internet via mobiele telefoon discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie. Ik heb enkele vragen welke ik graag wil stellen aan de mobiele internetter. Surf jij wel eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nederlanders op internet via mobiele telefoon
Hallo allemaal,
Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie. Ik heb enkele vragen welke ik graag wil stellen aan de mobiele internetter. Surf jij wel eens op internet via een mobiele telefoon? Dan vraag ik jou om mijn vragenlijst in te vullen. Het zijn maar 10 vragen. Alle vragen zijn meerkeuzevragen dus het kost je maar 2 a 3 min. Je zou mij een onwijs groot plezier mee doen! Alvast bedankt. Link: Enquete |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Chat
Daar lijkt hij beter op zijn plaats en ik ga m meteen ff invullen voor je! Ik ben ook aan het afstuderen dus ik weet hoe belangrijk het is
|
|||
|
|||
Oke!
top man! thanks!!.. Succes!!!.. ik weet hoeveel je t nodigt hebt.... en sterkte! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch add on voor mobiele telefoon | Meneer Guggenheimer | Chat en geruchten | 3 | 25-08-09 04:08 |
|
|