//

zal het waar zijn? En stappen jullie over?

zal het waar zijn? En stappen jullie over? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende gelezen op: Apple komt deze week met iOS 6.1 | Onsoftware Zal dat zo zijn en nemen jullie de stap om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ik installeer IOS 6.1 ja of nee

Ja zeker weten 5 55,56%
Nee ik wacht op de Jailbreak en/of ben tevreden 3 33,33%
Ik weet het nog niet 1 11,11%
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-01-13, 13:49
bsmidt bsmidt is offline
• iOS 6.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 14
Standaard zal het waar zijn? En stappen jullie over?

Ik heb het volgende gelezen op: Apple komt deze week met iOS 6.1 | Onsoftware

Zal dat zo zijn en nemen jullie de stap om het te installeren of wachten jullie op de jailbreak waar ook steeds over gesproken wordt (maar niet vrijgegeven)?

zie de tekst hieronder over IOS 6.1

iOS 6.1 komt deze week uit voor iPhone, iPad en iPod Touch. Het mobiele besturingssysteem krijgt een update met daarin enkele kleine verbeteringen en toevoegingen, zoals betere beveiliging voor iCloud en aangepaste volumeknoppen. De update is een zoethoudertje voor bezitters van mobiele Apple-producten voordat de echte opvolger iOS 7 wordt aangekondigd.
De zogenaamde Golden Master-versie zou inmiddels beschikbaar zijn, wat betekent dat iOS 6.1 waarschijnlijk dinsdag of woensdag officieel te downloaden is. De update is geschikt voor de iPhone 5, iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3Gs, tweede, derde en vierde generatie iPad, iPad mini, en de vierde en vijfde generatie iPod Touch
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-01-13, 17:24
JERONY7 JERONY7 is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 7
Standaard

Zoals gewoonlijk wacht ik even een paar dagen/weekje om te kijken of mensen veel problemen hebben, waarna ik update

Meestal update ik eerst mijn iPad en erna mijn iPhone, aangezien mijn iPhone belangrijker is voor dagelijks gebruik
  #3  
Oud 22-01-13, 22:54
Ference Ference is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Als er geen jb uitkomt is mijn iphone 5 de laatste geweest
  #4  
Oud 23-01-13, 12:08
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Net als JERONY7 wacht ik meestal even een paar dagen tot dat duidelijk is dat er geen grote bugs in zitten. Daarnaast zijn de servers meestal direct overbelast.

Ik heb zo het idee trouwens dat wanneer 6.1 wordt vrijgegeven de jailbreak niet meer lang op zich laat wachten. Er worden de laatste dagen steeds meer vooruitgang geboekt en een van de redenen dat de jailbreak nog niet beschikbaar is, was dat 6.1 er aan komt en ze geen bugs willen verbruiken die Apple dan nog kan patchen. En vandaag twitterde Pod2g nog:
Citaat:
Come on Apple. Release that 6.1 now! /cc @planetbeing @pimskeks @MuscleNerd
Ik wacht dus even met upgraden tot de jailbreak er is
  #5  
Oud 23-01-13, 21:11
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dit topic is gesloten omdat de titel onvoldoende aangeeft waar de discussie over gaat of simpelweg veel te algemeen is. Probeer de volgende keer een duidelijker beschrijvend onderwerp te gebruiken. Zie ook de instructies in de gekleurde vakken bij het aanmaken van een nieuw topic.

//Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
OS 4.0: Het werkt, maar waar zijn mn foto's?! Dokkit iTunes 6 12-11-10 22:22
Zal ik het doen of is het fake? ioffer Koopinformatie Nederland 12 16-07-10 01:05
Het kan toch niet waar zijn .... Jan1703 iPhone algemeen 4 13-05-10 22:01
zijn deze stappen goed? in gebruik nemen iPhone 1.1.1? reno1 Archief 3 28-10-07 15:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.