iPhone verkocht... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu maar afwachten...hoeveel % kans denk jij dat maandag het nieuwe model word bekendgemaakt? En doe eens een gok wanneer we hem kunnen kopen? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verkocht...
Nu maar afwachten...hoeveel % kans denk jij dat maandag het nieuwe model word bekendgemaakt? En doe eens een gok wanneer we hem kunnen kopen?
Ik ga heel erg balen als de gps er niet voor komt In ieder geval, ik denk dat er zo'n 90% kans is dat hij maandag word aangekondigt. En dat hij ongeveer een week daarna te koop is, en dat hij op marktplaats, speurders en internetshops een week daarna te koop is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik wacht iig eerst wel ff af van hoe en wat, unlockings mogelijkheden enzo..
|
||||
|
||||
Ik denk dat GPS er niet inzit,
Heb ik gehoord van een oom van me die bij apple californië werkt Hij heeft wel zijn mond voorbijgepraat, ik zeg maar niet meer anders....
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zucht ...
het zoveelste topic hierover. |
|
||||
|
||||
@Borgqueenx, Dat is wat hij gehoord heeft van iemand binnen in apple, maar er is hoop hij zij dat er een gerucht binnenin hun muren, dat er kans op is dat er iets inzit wat er op lijkt
Don't give your hope up
|
|||
|
|||
Citaat:
klinkt me niet echt als muziek in de oren. Waar ik ook enorm van baal, is dat ik mijn iphone moest verkopen om er nu nog wat voor te krijgen. Volgende week is hij waarschijnlijk al veel minder waard. En maandag aanstaande ga ik op schoolkamp, tot en met vrijdag, dus vrijdag avond kan ik pas alles er over lezen helaas... Dus veel slaap zal ik op schoolkamp niet hebben. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar om half 7 gebeurt het he, dan begint het...dan ben ik al heel zenuwachtig. Maar als ik ga slapen, ben ik denk ik ook te zenuwachtig om in slaap te vallen. Tis namenlijk een behoorlijk risico wat ik heb genomen. PS: ik ben nu al 3 maand 18. Laatst gewijzigd door borgqueenx; 06-06-08 om 20:40. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone verkocht > instellingen en inhoud wissen | awdehaan | iPhone algemeen | 3 | 03-06-09 22:43 |
|
|