Foto's maken met iPhone bij EK-openingswedstrijd discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ik weet niet waar ik tips moet plaatsen maar er was bij zwitserland tsjechië iemad die foto's maakte een iphone...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's maken met iPhone bij EK-openingswedstrijd
ik weet niet waar ik tips moet plaatsen maar er was bij zwitserland tsjechië iemad die foto's maakte een iphone
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
vond ik toch ff leuk om te melden
|
|
||||
|
||||
Informatie en bron?
|
||||
|
||||
Whaat? Iemand die foto's maakte een iPhone toch niet?!
Ksnap uw zin niet, Florian.. |
|
||||
|
||||
ik snap zijn zin ook niet, met een iphone foto's maakte of van een iphone foto's maakte???
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft hij op tv naar het EK2008 voetbal gekeken (zwitserland - tsjechië) en heeft hij in de tribunes iemand met een iphone een foto zien maken.
Dus hij bedoelt dat hij de iphone daar "gespot" heeft |
|
|||
|
|||
idd, niet zo spectaculair dus
|
|
||||
|
||||
Wat is de tip?
|
|
||||
|
||||
Jah, hah, ksnap et
nogmaals voor de duidelijkheid: "Er was bij de voetbalmatch die vanavond te bekijken was (Zwitserland-Tsjechië) iemand die foto's maakte met een iPhone." |
|
|||
|
|||
idd niets aan dus
|
|
|||
|
|||
Whow... Dat is werkelijk wereldnieuws!
|
|
||||
|
||||
hij doet z'n best mag gerespecteerd worden
|
|
||||
|
||||
Ben met stomheid geslagen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: aan maken extra foto album in iPhone 3GS met sw 4.1 | fxrdg | Muziek, foto & video | 8 | 26-01-11 15:14 |
|
|