Verkoop jij je huidige iPhone nu de 3G iPhone uit komt? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan niet wachten tot de nieuwe 3G iPhone uit komt en heb zojuist mijn 16gb iPhone verkocht want straks leverd die geen zak meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Verkoop jij je huidige iPhone en koop je de nieuwe iPhone? |
|||
Ja, gelijk verkopen! | 8 | 17,02% | |
Ik hou mijn huidige iPhone en koop de 3G iPhone erbij | 12 | 25,53% | |
Nee, ik hoef geen nieuwe iPhone | 27 | 57,45% | |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Verkoop jij je huidige iPhone nu de 3G iPhone uit komt?
Ik kan niet wachten tot de nieuwe 3G iPhone uit komt en heb zojuist mijn 16gb iPhone verkocht want straks leverd die geen zak meer op. Ik was eigenlijk benieuwd wie nog meer van zijn huidige iphone af wilt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb er geen,
en ik ga mij gewoon de "first generation" kopen. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn 8gb iPhone ook verkocht in afwachting van de nieuwe 3G iPhone.
Nu maar hopen dat er mogelijkheden komen om een nieuwe te kopen zonder abo.
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik hou de mijne, werkt perfect en heb geen 3G/GPS nodig. Ik heb Tomtom en Wi-Fi, allebei veeeel sneller |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb al sinds september vorig jaar een iphone 1.0 8gb.. ik wil sowieso naar 16gb en GPS kan ik ook wel gebruiken als ik binnenkort m'n rijbewijs heb.. en daarnaast irriteer ik me best wel aan de snelheid (T-Mobile PIT) dus 3G lijkt me ook wel prettig
Begin juli ga ik mijn iphone verkopen en dan haal ik de 3G versie in Italie (ga daar heen op vakantie 11 juli) |
|
||||
|
||||
Ik ben van mening dat de second gen er veel te nep uitziet, ze hadden nooit van deze mooie achterkant moeten afstappen... Nu lijkt het op een ding van een tientje uit Tuka Tuka land......
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3G, 4.2.1, komt niet uit recovery | ferid | Jailbreak | 2 | 06-12-10 17:22 |
23 juli verkoop iPad NL store, welke software heb jij? | MichaelJ | iPad algemeen | 11 | 23-07-10 21:45 |
iPhone komt niet uit standby. | Kermi | iPhone algemeen | 9 | 24-06-08 13:23 |
Geluid iphone komt uit 1 luidspreker !! | kristoff | iPhone algemeen | 4 | 05-04-08 15:11 |
|
|