iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Laatste film die je gezien hebt.... (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/14953-laatste-film-gezien-hebt.html)

Jumper2110 28-07-08 22:51

Heb gisteren S.W.A.T nog eens gezien, was al lang geleden:p

Michael 31-07-08 09:42

Nou ben gisteren naar Wall-E geweest. Wat hebben ze weer hun best gedaan bij Pixar. een lust voor het oog. De film had een hoog ET gehalte. Dus als je gevoelig bent zoals ik neem dan je zakdoeken maar mee. Verder zitten er mooie verwijzingen in naar andere sciencefiction films en doet Apple aan productplacement, al is het soms heel subtiel en snapte driekwart van de zaal niet waarom Wallie en ik in een deuk lagen als Wall-E zich opstarte na een zonne energie lading. Het moralisme van de film is vooral bedoeld voor het Amerikaanse publiek. Hele vette film (vier sterren).
Grappige van Pixar is dat ze een oude traditie hebben hersteld en dat is de korte voorfilm voor de hoofdfilm. Ook een zeer geinig filmpje.
Verder kregen wij gisteren nog wat extra's een tweelingkoppeltje van 5 jaar die allerlei kunstjes deden voor het doek tot de reclame begon. Zeer aandoenlijk. En kregen dan ook een groots applaus.

djseven 31-07-08 09:55

ik heb wall e ook gezien en is inderdaad een hele mooie maar vooral leuke film! de toekomst van de mensheid zag er ook grappig uit.

ik ga vrijdag denk ik naar wanted. iemand deze al gezien?

Michael 31-07-08 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djseven (Bericht 157018)
ik heb wall e ook gezien en is inderdaad een hele mooie maar vooral leuke film! de toekomst van de mensheid zag er ook grappig uit.

ik ga vrijdag denk ik naar wanted. iemand deze al gezien?

Ja ook een goeie film. Maar het verhaal gaat ten onder aan de stijl van de film maar dat is zeker niet erg.

chinkone 31-07-08 13:08

Wanted, erg verrassend! toen de film begon moest ik even doorspoelen om te checken of dit wel de goede download was. Plot van de film had ik niet echt gelezen, maar ik had iig wel een heel ander idee bij deze film. Dat Angelina op de cover staat zal wel voor de verkoopcijfers zijn, hoe dan ook echt een aanrader!

Abu 31-07-08 13:32

Next met Nicolas Cage gisteren op Film1 gezien, goede film

Delphii 31-07-08 15:33

Ik heb gisteren 2 filmpjes gezien in de cine :)
Kung fu panda (leuk filmpje)
Leatherheads (niet slecht)

Vassili 31-07-08 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 130168)
pfoe, moet ik even over nadenken....
kijk namelijk nooit geen tv/film meer sinds ik me iPhone heb:p
volgens mij was het poseidon:rolleyes:

Ik heb toevallig gister ook poseidon gekeken :D toevallig

sjowol 31-07-08 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 157008)
Grappige van Pixar is dat ze een oude traditie hebben hersteld en dat is de korte voorfilm voor de hoofdfilm.



er zijn naar mijn weten altijd shorts voor de pixar features geweest, behalve bij hun eerste film (toy story) maar sindsdien:
  • A Bug's Life - Geri's Game (zelfs een oscar voor best animated short)
  • Toy Story 2 - Luxo Jr.
  • Monsters, Inc. - For the Birds
  • Finding Nemo - Knick-Knack
  • The Incredibles - Boundin'
  • Cars - One Man Band
  • Ratatouille - Lifted
  • Wall-E - Presto
En dan zijn er natuurlijk nog de andere shorts die ook zeker de moeite waard zijn: The Adventures of André & Wally B., Red’s Dream, Tin Toy, One Man Band, Mike's New Car, Jack Jack Attack & Mater and the Ghostlight!
check voor de gein de DVD "Pixar Short Films Collection - Volume 1" daar staan ze allemaal (behalve Presto) op!

en dan tot slot nog een leuk weetje: bij de dvd-release van Wall-E komt niet alleen presto maar ook de nog unreleased short Burn-E... spannend! :D

zo en nu weer on topic! :p

Delphii 31-07-08 19:05

Ik vind dat echt prachtig antimatie filmpjes! Ik probeer ze alemaal in HD te downloaden en dan lekker op tvtje kijken, echt genieten :)

sjowol 31-07-08 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delphii (Bericht 157555)
Ik vind dat echt prachtig antimatie filmpjes! Ik probeer ze alemaal in HD te downloaden en dan lekker op tvtje kijken, echt genieten :)

Normaal vind ik downloaden geen probleem maar met pixar heb ik altijd zo mijn bezwaren (tsja fan) maar voor 2 tientjes heb je ze alemaal in HD!

Delphii 31-07-08 19:11

Ja dat is het ook zo een beetje, ik heb geen blu-ray speler, anders kocht ik er wel hoor :). Ik wil wel een ps3 kopen, maarja de spellen daar op speel ik toch niet zo..
Ik koop me toch liever een nintend wii, ik denk dat ik er maandag eentje ga kopen zelfs :)

profie 01-08-08 01:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Abu (Bericht 157263)
Next met Nicolas Cage gisteren op Film1 gezien, goede film

alleen het einde is een beetje flauw, vind ik tenminste..

djseven 01-08-08 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Delphii (Bericht 157565)
Ja dat is het ook zo een beetje, ik heb geen blu-ray speler, anders kocht ik er wel hoor :). Ik wil wel een ps3 kopen, maarja de spellen daar op speel ik toch niet zo..
Ik koop me toch liever een nintend wii, ik denk dat ik er maandag eentje ga kopen zelfs :)

effe off-topic voor 1 x (anders krijg ik weer een waarschuwing van IPC of worden mijn posts verwijderd :P)

ps3....3 vliegen in 1 klap ;P

1. wireless media center (als je wireless network heb uiteraard)
2. bluray speler
3. ps3

ik heb NOG geen Full HD lcd, maar dat komt dit jaar denk ik nog wel. uiteraard ga ik voor niet minder dan 46 inch.

ok nu weer on-topic :)

wie kent een goede horror movie voor me...laatste die ik heb gezien is One missed Call geloof ik...best een saai film

ArB 01-08-08 19:56

Ik heb Hancock gezien. Wel een aardige film, beetje overdreven maar goede graphics. ;)

Jumper2110 01-08-08 20:04

Gisteren I am Legend nog eens gekeken. Blijft cool:D

Michael 01-08-08 21:06

Nou net naar de Mummy geweest en die is zelfs geen een ster waard Wat een butfilm

djseven 01-08-08 21:12

jammer toch he...deel 1 en 2 was toch best leuk tijdverdrijf. kwam het door jet li of de film over het algemeen?

Michael 01-08-08 21:15

Het met zijn allen geen plezier hebben in een film maken

Delphii 02-08-08 16:30

Ja the mummy is echt een stinkfilm vind ik


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:52.