Laatste film die je gezien hebt.... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hard Candy - verrassend goede film Street Kings - vette actie met keanu reeves Spiderwick Chronicles - Grappige beestjes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Laatste film die je gezien hebt....
Hard Candy - verrassend goede film
Street Kings - vette actie met keanu reeves Spiderwick Chronicles - Grappige beestjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
pfoe, moet ik even over nadenken....
kijk namelijk nooit geen tv/film meer sinds ik me iPhone heb volgens mij was het poseidon
|
||||
|
||||
Nederland - Rusland
Wat een vervelend einde zeg
roses are #FF0000, violets are #0000FF all my base, are belong to you |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zit net Saving Private ryan te kijken
Gisteren 10.000 bc en vnaaf denk ik National Treasure: Book of Secrets Ben nu Hitman 2 op 1080p aan het binnenhalen en daarna komt The Big Lebowski op 720p binnen varen! Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
is hitman 2 al uit joh???
big lebowski is echt grappig...i am the jesus lol |
|
|||
|
|||
Scary movie
|
||||
|
||||
What happens in Vegas, 2 weken geleden... sindsdien niet echt meer een film gekeken
|
||||
|
||||
ik ook iets van 2 weken terug what happens in Vegas. Daarna meteen Indiana Jones erachter aan geknald.
Kijk vrijwel nooit films, maar als ik het doe, meteen even het vrouwtje een plezier doen (kijkt elke week wel een nieuwe film in de bios :S) |
|
||||
|
||||
What happens in Vegas vorige week gezien. Opzich wel een grappige film hoor. Voor de rest alleen Jackass The Movie. Was toevallig gister op Film1
|
||||
|
||||
gisteren was toch nederland in des avonds
|
|
||||
|
||||
Juist naar Next gekeken met Nicolas Cage. Niet slecht.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Big Lebowski is heel erg gaaf
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Net naar de Hulk geweest maar die van Ang Lee was stukken beter
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik wil eerst noges indiana 4 en de hulk zien
heb er tog nooit tijd voor maar dat boeit niet
|
|||
|
|||
Vandaag:
- Indiana Jones 4 (zeer goeie adventure) - The Happening (slechte horror/thriller die nergens over gaat) - Sex and the City The Movie (geweldig leuke film voor de meiden, ik vond 'm ook wel leuk) - Narnia 2 (mooie fantasy film ook een aanrader) - What happens in Vegas (geweldige humor film met een mooi romantisch tintje!) Ik werk in de bios, dus dat is genieten . Laatst gewijzigd door Fab1Man; 23-06-08 om 00:27. |
|
||||
|
||||
No Country For Old Men. Super slechte film, absoluut geen aanrader.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die denkt dat je nieuwe firmware hebt. | zedzed1 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-12-10 18:48 |
Wat is de laatste applicatie die je gedownload hebt? | Bordyl | iPhone Apps | 211 | 23-11-10 14:15 |
Alle apps die je hebt | djkoksal | Archief | 1 | 18-08-09 15:13 |
Windows: Film bestand wordt niet gezien door Itunes | BruceSV | iTunes | 6 | 09-05-09 20:29 |
|
|