Wat is de laatste applicatie die je gedownload hebt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Misschien is het leuk als je van een ander weet welke applicatie hij voor het laatst gedownload heeft. Gewoon voor de fun, of om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wat is de laatste applicatie die je gedownload hebt?
Hallo!
Misschien is het leuk als je van een ander weet welke applicatie hij voor het laatst gedownload heeft. Gewoon voor de fun, of om te zeggen van: 'hé, laten we eens kijken wat deze app inhoudt!'. (Indien moderators dit een onzinnig topic vinden, sluit het dan maar ) De laatste applicatie die ik gedownload heb, is PhotoFunia (en als betaalde app Pacman Remix).
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom onzinnig? vind dit juist een leuke topic voor in Chat
maar me laatste is minigore. erg leuk spel en verslavend. Speel het nu al 3uur maar kom niet verder dan 3100
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn laatste applicatie is DropCopy, geen idee wat ik eraan heb, maar deze is alleen vandaag gratis te downloaden
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Photo Map. Dmv. geotagging worden alle foto's in kaart gebracht. Leuk voor vakantie foto's! Zo kwam ik bijvoorbeeld bij foto's uit die ik tijdens mijn ligfietsvakantie op de afsluitdijk genomen had.
|
||||
|
||||
My soccer pro, zo kan ik altijd en overal verschillende wedstrijden volgen van mijn favoriete clubs
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb daarstraks per ongeluk Memory Info Lite gekocht . Ik had al eerder de normale versie op mn iPod en wou die ook op de iPhone van m'n moeder. De keer dat ik het had gekocht bestond er immers geen Lite versie, dus downloaden maar... En toen zag ik dat de lite versie zelfs te betalen is! Dikke fout dus, maar zal het maar zo laten... |
|
||||
|
||||
Mijn laatste is: Cup O Joe, een fun braintraining applicatie.
Ik heb de betaal versie maar er is ook een gratis "lite" versie. |
|
||||
|
||||
The Deep Pinball.
|
|
||||
|
||||
Navigon...
|
||||
|
||||
Alive 4-ever
|
|
||||
|
||||
The Deep Pinball en iLocal
|
|
|||
|
|||
modern combat: sandstorm
Weer een game om in de top5 te plaatsen |
|
||||
|
||||
Dat is ook mijn laatst gekochte app. Ik moet erbij zeggen dat het spel echt enorm goed is. Ik speel 'm op mijn 3GS en die is gejailbreaked, maar voor je gevoel zit je met een PlayStation 3 op een giga-LCD-TV te spelen ;-) Enige advies is om het geluis even uit een lekkere 2.1-set te laten komen, is wat fijner dan de iPhone-speaker of een headset.
|
|
|||
|
|||
Mijn laatste app was TOMTOM europe
|
|
||||
|
||||
Zonet even 2009 US Open gedownload, om onze Belgen te kunnen blijven volgen.
|
|
|||
|
|||
RF09 en AroundMe
|
|
||||
|
||||
Sheep Abduction, gratis he
|
|
|||
|
|||
X2 Soccer
Leuk voetbalspelletje |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die denkt dat je nieuwe firmware hebt. | zedzed1 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-12-10 18:48 |
Ipad en Iphone, wat is handig als je beide hebt? | haroldv | iPad Apps | 7 | 17-11-10 14:30 |
Gedownload in istore wat nu? | Jasper Veltman | Archief | 1 | 02-09-09 17:35 |
Alle apps die je hebt | djkoksal | Archief | 1 | 18-08-09 15:13 |
Laatste film die je gezien hebt.... | djseven | Chat en geruchten | 226 | 30-10-08 19:19 |
|
|