Wat is de laatste applicatie die je gedownload hebt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kuotje FIFA10 wel goed maar hou het liever toch bij PC/PS3 Natuurlijk, is geen vergelijken aan vind ik! Maar ik verkies ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Natuurlijk, is geen vergelijken aan vind ik! Maar ik verkies voor op de echte consoles (bij mij is dat dan op de Wii ) PES. Heb alle voorgaande jaren FIFA gehad, maar de besturing, opties (o.a. CL!!), beelden en dergelijke zijn op de Wii beter dan Fifa 09.
De mannetjes zij ook minder stijf... Maar op de PS3 van vrienden is Fifa natuurlijk wel mijn favoriet hé Heb overigens net TV Gids België PRO gekocht.
|
|
|
||||
|
||||
Bij mij ook TV Gids Pro, maar werkt niet zo fantastisch vind ik.
|
|
||||
|
||||
sketchbook helaas kan ik het niet zo mooi gebruiken haha
|
|||
|
|||
AroundMe natuurlijk he..
|
|
|||
|
|||
CameraPlus...handige app die wat extra functies toevoegd aan de camera zoals zoom
|
|
||||
|
||||
Nulaz AR om te testen of het klaar voor de release was
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Skype for iPhone
|
|
||||
|
||||
Orbit (via Cydia).
|
|
|||
|
|||
CategoriesSB, vernieuwde Categories ! werkt erg fijn
de nieuwe categories laad alles vanaf het SB dus geen background processen meer, veel sneller dus en er wordt bijna geen memory gebruikt! kost alleen wel 99cent maarja wat is dat nou voor zo'n app?
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi Laatst gewijzigd door Bomans; 23-10-09 om 14:58. Reden: samengevoegd |
|
|||
|
|||
Rock Band.
|
|
||||
|
||||
Earthworm Jim
|
||||
|
||||
TomTom Europa
|
|
|||
|
|||
real racing gti.
gratis app, echt racen voor zover dat mogelijk is op de iphone |
|
|||
|
|||
Ixpense; werkelijk waar voor je geld als je onkosten goed wil bijhouden.
|
|
|||
|
|||
Edge.
Enorm leuk spel en de bediening is |
|
||||
|
||||
Mijn laatste is momenteel 33rd Division.
|
|
||||
|
||||
De Standaard zalige app van een kwaliteitskrant
|
||||
|
||||
LOLcats
App van icanhascheezburger.com |
|
||||
|
||||
Tunemaker d.m.v. een Promocode
|
|
|||
|
|||
Tunemaker, zonder promocode.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die denkt dat je nieuwe firmware hebt. | zedzed1 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-12-10 18:48 |
Ipad en Iphone, wat is handig als je beide hebt? | haroldv | iPad Apps | 7 | 17-11-10 14:30 |
Gedownload in istore wat nu? | Jasper Veltman | Archief | 1 | 02-09-09 17:35 |
Alle apps die je hebt | djkoksal | Archief | 1 | 18-08-09 15:13 |
Laatste film die je gezien hebt.... | djseven | Chat en geruchten | 226 | 30-10-08 19:19 |
|
|