Ipad en Iphone, wat is handig als je beide hebt? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Ik heb al een ipad en krijg binnenkort mijn eerste Iphone (4). wat zijn nu handige apps als je beide hebt. Mijn Ipad heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad en Iphone, wat is handig als je beide hebt?
Goedenavond,
Ik heb al een ipad en krijg binnenkort mijn eerste Iphone (4). wat zijn nu handige apps als je beide hebt. Mijn Ipad heeft 3g, dus ik hoef niet via de iphone internet op. Die kan dus al van het lijstje af. Wat is wel handig?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mail, contacten en agenda syncen.
Dropbox om bestanden onderling te wisselen. |
|
|||
|
|||
scrabble.. om je iPhone als plankje te gebruiken.. en je iPad als speelbord
|
|
|||
|
|||
Werkt dat ook bij andere spellen, bv autoracen?
|
|
|||
|
|||
oei, dat weet ik niet.. zit wel es te zoeken naar samenwerkende apps tussen iPhone en iPad maar verder nog niet echt iets gevonden..
|
|
||||
|
||||
Handig
My wii. Als je alleen Wi-Fi hebt op je iPad
|
|
|||
|
|||
Chopper 2. Helikopterspel waarbij je met je iPhone een heli bestuurt op je iPad
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: App Store programma's
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt | grootnick15 | iPad algemeen | 4 | 14-04-10 02:50 |
is het mogenlijk de iphone te unlocken als je geen internet hebt op iphone? | natenextdoor | Archief | 1 | 02-01-10 18:14 |
Kun je iPhone gebruiken als je geen PC hebt? | Gabrie | iPhone algemeen | 2 | 10-09-09 16:19 |
probleemoplosser als je hardwareproblemen hebt | truckdiver | iPhone algemeen | 0 | 05-03-08 09:54 |
Als je nu een nieuwe iphone hebt! | -kriis | Unlock [archief] | 3 | 18-01-08 16:14 |
|
|