Kun je iPhone gebruiken als je geen PC hebt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Mijn vriendin stond op t punt om een iPhone te kopen, maar in de winkel was ie even niet op voorraad dus morgen gaat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kun je iPhone gebruiken als je geen PC hebt?
Hi
Mijn vriendin stond op t punt om een iPhone te kopen, maar in de winkel was ie even niet op voorraad dus morgen gaat ze terug. Nu tipte ik haar om alvast iTunes te downloaden en installeren en dat was niet zo slim. Ze is het totaal niet eens met het idee dat je de iPhone eerst aan je pc moet hangen om te activeren. Nu weet ik eigenlijk niet zeker hoe dat zou gaan als je geen pc hebt. Kun je dan wel een iPhone gebruiken? Activeren ze hem dan in de winkel voor je? Oh en schiet mij ook nog te binnen.... ik weet dat je zonder creditcard naderhand applicaties kunt kopen door nieuw account aan te maken en kiezen voor de "Geen betaaloptie" of zoiets. Maar kan dat ook de eerste keer? Gr Gabrie Laatst gewijzigd door Gabrie; 09-09-09 om 22:47. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt iTunes nodig om te activeren. Het is niet anders. Ook om in de toekomst updates te installeren en programma's er op te zetten heb je iTunes nodig. Je kan dus niet zonder.
|
|||
|
|||
Ze zal het na aankoop wel merken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad en Iphone, wat is handig als je beide hebt? | haroldv | iPad Apps | 7 | 17-11-10 14:30 |
Welke instellingen gebruiken als je geen internetabonnement hebt? | Zilvia | Odido (T-Mobile) | 2 | 13-09-10 20:08 |
is het mogenlijk de iphone te unlocken als je geen internet hebt op iphone? | natenextdoor | Archief | 1 | 02-01-10 18:14 |
Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? | bheirman | Jailbreak apps en thema's | 190 | 02-08-09 19:17 |
Als je nu een nieuwe iphone hebt! | -kriis | Unlock [archief] | 3 | 18-01-08 16:14 |
|
|