Nummer blijft niet staan? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is er misschien een oplossing voor het volgende probleem? Wanneer ik iemand aan de lijn heb, en diegene geeft een bepaald telefoonnummer door, dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nummer blijft niet staan?
Hallo,
Is er misschien een oplossing voor het volgende probleem? Wanneer ik iemand aan de lijn heb, en diegene geeft een bepaald telefoonnummer door, dat typ ik dit gauw even in (via het belmenu 'Toetsen'), maar wanneer ik ophang, is het nummer weg! Het compleet nieuw aanmaken van een contactpersoon, is tijdens een gesprek wat lang, dus vandaar dat je enkel het nummer in wilt typen. Dit soort problemen kwam ik bijvoorbeeld bij mijn oude sony ericsson niet tegen... Iemand een idee? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het typen en dan meteen kopiëren zodat je het later in je notities kan plakken bijvoorbeeld.
|
|
|||
|
|||
Je kan tijdens het bellen ook gewoon de applicatie notities (of andere app) openen om even iets te noteren).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet | ceyhun27 | iPhone algemeen | 1 | 24-12-10 20:04 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. | gon1234abcd | iPhone algemeen | 10 | 19-08-09 09:41 |
OS 3.0 Inkomende mail blijft niet staan | PooH! | iPhone algemeen | 1 | 01-07-09 19:05 |
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan | arjanwitten | iPhone Apps | 1 | 09-01-09 10:38 |
|
|