safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) wie weet hier de oplossing voor . als ik safari opstart krijg de twee tekst balkjes wel te zien en staat in de linker balk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan
wie weet hier de oplossing voor .
als ik safari opstart krijg de twee tekst balkjes wel te zien en staat in de linker balk een klein blauw stukje dat is van het laden ,maar dat blijft gewoon stil staan . dus de pagina opent niet . hoe kan ik dit oplossen ? vriendelijke groet Arjan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt wel op de één of andere manier een internetverbinding? Krijg je een foutmelding, en zo ja, welke? Als je niet via Wi-Fi internet moet je (meestal) een internetabonnement hebben, heb je dat? Wat gebeurt er uiteindelijk met Safari, blijft ie 'open' of gaat je iPhone automatisch terug naar het springboard/homescherm? Mocht dit allemaal niet het probleem duidelijk maken, misschien kun je dan je iPhone eens uit en weer aan zetten, en/of een harde reset doen (knop bovenop en de 'homeknop' tegelijk ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat).
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol | Hannesman | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-11 16:51 |
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet | ceyhun27 | iPhone algemeen | 1 | 24-12-10 20:04 |
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan | MikeMuppetshow | Archief | 4 | 10-08-10 23:22 |
Update Nimbuzz blijft blauwe balk | martijn2308 | iPhone algemeen | 0 | 06-04-10 10:07 |
|
|