Updates uit de app store installeren niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Aloha! Ik heb een probleem met het installeren van updates. Zie dat er een nieuwe versie is van mijn app Runkeeper (versie 1.0.2): IMG_0002.jpg Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updates uit de app store installeren niet
Aloha!
Ik heb een probleem met het installeren van updates. Zie dat er een nieuwe versie is van mijn app Runkeeper (versie 1.0.2): IMG_0002.jpg Als ik hier dan op druk krijg ik echter een oud scherm van versie 1.0.1 met de melding dat de update al geinstalleerd is: IMG_0003.jpg WTF? Meer mensen die hier last van hebben? Met FW-versie 2.0.2 had ik hier ook al last van maar kon ik wel gewoon op de "Installeer"-knop drukken. Nu kan dat dus niet eens meer. Het lijkt dus wel alsof ie een oude pagina ophaalt uit de 'cache' ofzo Iemand die dit probleem ook heeft? En belangrijker: iemand die een oplossing heeft? Nu kan ik geen updates meer installeren. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
anybody die hier meer van weet?
|
|
||||
|
||||
ik heb hetzelfde probleem bij ongeveer de helft van mijn updates [FW2.1]
Niemand dit probleem nog tegengekomen? |
|
|||
|
|||
ik heb het nogsteeds..enige wat helpt is programma weggooien van de iphone en dan syncen..heel vervelend..
|
|
||||
|
||||
Zelfde probleem 2.2
|
|
|||
|
|||
Klopt, heb net een vervangende iPhone, dacht dat het daar aan lag.
Ik krijg een scherm waarin nieuwe voorwaarden gemeld worden, accoord en de sessie wordt afgebroken, vreemd. Anybody? |
|
|||
|
|||
Ik kan updates niet eens meer downloaden! "iTunes is unavailable" en "Try again later". Duurt al drie dagen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens heb ikzelf al dagen geen updates, waar dat in het verleden toch regelmatig wel het geval was. Zijn er domweg momenteel geen updates, of is het wachten op de/een nieuwe firmware, waarna de updates binnenstromen?
|
|||
|
|||
Er stonden er 27 klaar, gisteravond toch gelukt, maar is iets vreemds aan het handje daar.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store updates | jozef01 | iPhone Apps | 9 | 08-02-13 13:12 |
Updates installeren werkt niet | atek | iPhone Apps | 33 | 01-05-09 23:23 |
Wil sinds een paar dagen geen Updates uit App Store installeren | iBen | iPhone Apps | 17 | 10-11-08 09:32 |
|
|