Balk "Albums" blijft staan op Filmrol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Sinds zaterdagavond blijft het woord "Albums" staan op het woord Filmrol bij mijn Foto's. Hierdoor kom ik niet in mijn foto's. Hoe kan ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Balk "Albums" blijft staan op Filmrol
Dag,
Sinds zaterdagavond blijft het woord "Albums" staan op het woord Filmrol bij mijn Foto's. Hierdoor kom ik niet in mijn foto's. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast dank! Groeten, Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hans, uitzetten op opnieuw opstarten. Ik heb hetzelfde probleem. Bij werkt het niet met 2x de home knop indrukken
Succes, mocht je een andere oplossing tegenkomen hoor ik het graag. Rini |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|