OS 3.0 Inkomende mail blijft niet staan discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de update naar OS 3.0 functioneert de mijn e-mail niet goed meer. Mijn lijst met inkomende mail is steeds leeg tot het moment dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OS 3.0 Inkomende Exchange mail blijft niet staan
Sinds de update naar OS 3.0 functioneert de mijn e-mail niet goed meer. Mijn lijst met inkomende mail is steeds leeg tot het moment dat ik contact kan leggen met de Exchange Server (ik maak gebruik van Microsoft Exchange). Dan haalt hij alle mailtjes weer op. Zodra de verbinding weer verbroken is, is de map weer leeg. Dit is erg irritant want zo heb je niet voortdurend toegang tot de mailtjes op je telefoon. Bij 2.1 functioneerde dit wel gewoon. Kennen anderen dit probleem? Is er een oplossing of is het een bug in OS 3.0?
Laatst gewijzigd door PooH!; 01-07-09 om 19:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ondertussen getest met een hotmailaccount en dat gaat wel goed. Ligt dus aan de Exchange.
|
Labels |
mail, os 3.0, outlook |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rode rondje bij MAIL blijft staan | EstherR | iPhone Apps | 0 | 08-05-10 18:05 |
Nummer blijft niet staan? | vjurjen | iPhone algemeen | 2 | 10-09-09 20:01 |
1 blijft staan bij Mail | Cogy | Archief | 3 | 29-06-09 00:16 |
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan | arjanwitten | iPhone Apps | 1 | 09-01-09 10:38 |
Inkomende Mail doet het niet meer! | veeers | iPhone algemeen | 2 | 09-08-08 14:35 |
|
|