Autofill/autoform (Safari) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik was erg enthousiast over de aankondiging van Apple dat er eindelijk autofill in safari zou zitten. Nu heb ik het netjes aangezet in Instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Autofill/autoform (Safari)
Ik was erg enthousiast over de aankondiging van Apple dat er eindelijk autofill in safari zou zitten. Nu heb ik het netjes aangezet in Instellingen ==> Safari ==> Formulieren.
Nu heb ik het probleem dat autofill maar heel sporadisch werkt... Eigenlijk werkt het meer niet dan wel... Wie heeft hier ervaringen mee? En eigenlijk belangrijker, wat moet er veranderen om het wel aan de praat te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je weet zeker dat je op webpagina's zit waarbij autofill niet is uitgeschakeld? Webpagina's kunnen op een dergelijke manier zijn ontwikkeld dat autofill disabled is namelijk (zoals vaak bij internetbankieren).
|
|
||||
|
||||
Ja dat weet ik vrij zeker want firefox op m'n pc onthoud deze gebruikersnaam/ww wel...
|
|
||||
|
||||
Bij mij hetzelfde, de App Store onthoud mijn wachtwoord niet eens....
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Is die autofill niet bedoeld om online webformulieren automatisch in te vullen met jouw gegevens (van adresboek)? Zoals bij safari op mac (Cmd-Shift-A)
Of zie ik het helemaal verkeerd? want gebruikersnaam en wachtwoord onthoud mijn iphone al sinds 2.0 Laatst gewijzigd door Bomans; 01-07-09 om 14:56. |
|
||||
|
||||
Ik heb ergens gelezen dat ook het App Store wachtwoord onthouden moet worden....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
emailadres autofill uitzetten? | purse-o-nality | iPhone algemeen | 0 | 06-08-10 17:00 |
safari | kachel | iPhone algemeen | 0 | 09-01-09 13:46 |
Waar zet ik autofill uit? | Boendy | iPhone algemeen | 2 | 06-08-08 10:21 |
|
|