Inkomende Mail doet het niet meer! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb mijn iphone ruim 2 maanden goed aan het werk. Ik heb 3 email accounts en bij alle ging tot op de dag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Inkomende Mail doet het niet meer!
Hallo, ik heb mijn iphone ruim 2 maanden goed aan het werk. Ik heb 3 email accounts en bij alle ging tot op de dag van 07-08-2008 alles prima. Nu haalt mijn telefoon geen mail meer op. Uitgaande mail werkt nog wel en aan de instellingen is niks verandert. Weet iemand wat er verandert kan zijn???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je eens gereboot ? kan misschiend dan in orde zijn !
|
|
||||
|
||||
Hmmmm...bedankt man. misschien had ik dit ook zelf kunnen bedenken!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Trilfunctie bij nieuwe mail doet het niet | Stefanuzz | iPhone algemeen | 0 | 20-10-10 01:36 |
Visual Voice Mail doet 't niet meer | croixdeguerre | iPhone algemeen | 8 | 08-11-09 15:54 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
mail doet het niet | meidan | Unlock [archief] | 0 | 04-04-08 17:48 |
|
|