Laatste film die je gezien hebt.... discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Blijkbaar ik zag em online staan op 1080p dus ik dacht "meenemen die hap" en ja The big lebowski is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
matrix 1 en fightclub heb ik het vaaksts gezien denk ik....beide minimaal 7 keer |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
de nieuwe versie met edward norton lijk me echt vet...sinds american history x volgde ik zijn filmcarriere een beetje omdat hij gewoon goed is...vind ik dan |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
cemetary man - b-film met zombies en blote chicks
american pie beta house - in slaap gevallen |
|
||||
|
||||
the hullk 2, stop-los, happening, ironman, street kings, shrek 3 vant weekend nog gekeken
|
||||
|
||||
Moordwijven.... Ik weet het, ik weet het, maar tijdens de nachtdiensten moet je iets toch???? Plus die ene Bracha of zo is best lekker......
|
|||
|
|||
the hostel..
begint als een tienerfilm eindigt als een freaky film.. wel aan te raden |
|
||||
|
||||
10.000 BC
Grappig als je even tijd over hebt
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
I am Legend
Niet slecht, altijd lachen met die Will Smith |
|
|||
|
|||
Laatste film: Into the wild
Met daarin veel muziek van Eddie Vedder!!! Geweldig.. |
|
||||
|
||||
in bios:
ironman... fantastische film, zeker een aanrader (en ik zag drew barrymore en haar verloofde (jawel die gast van de mac reclames) achteraf in de bios ) op DVD: jumper... goed te doen maar zeker niet briljant Juno... ik vond hem zeer cool Mr magoriums wonder emporium.. leuke feel good film you kill me... absoluut briljant! the darjeeling express... als je van weird houd! the golden compass (wat eeen slaapverwekkende bagger!) stardust... ik vond hem erg cool en morgen komt Wall-E uit!!! woohooo i can't wait!
|
||||
|
||||
gister nog ff voor de zoveelste keer Freddy vs Jason gezien wat een lol
|
||||
|
||||
One Missed Call gezien. But film.
|
||||
|
||||
Warlords op dvd 1 van mijn favoriete
film over geschiedenis van china met jet li In de bios The Hulk 2 |
|
||||
|
||||
Miami Vice op m'n iphone
|
|
||||
|
||||
warlords is gaaf!
bekind rewind - slappe comedy film |
|
||||
|
||||
wall e - leuke film
kungfu panda - ook erg leuk |
|
||||
|
||||
Never Back Down > leuk tijdsvermaak, niet heel bijzonder
Breathing Room > Wat een **film, zonde van mijn tijd Forgetting Sarah MArshall > wel aardig zometeen ga ik In Bruges kijken, leek me wel aardig |
|
||||
|
||||
Das een moeilijke xD
Denk Wall-E |
Labels |
film, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App die denkt dat je nieuwe firmware hebt. | zedzed1 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-12-10 18:48 |
Wat is de laatste applicatie die je gedownload hebt? | Bordyl | iPhone Apps | 211 | 23-11-10 14:15 |
Alle apps die je hebt | djkoksal | Archief | 1 | 18-08-09 15:13 |
Windows: Film bestand wordt niet gezien door Itunes | BruceSV | iTunes | 6 | 09-05-09 20:29 |
|
|