ipod klikwiel spellen discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) iemand een idee waar je nog ipod klikwiel spellen kunt krijgen? ik weet dat apple in november 2011 ze uit de itunes store hebben gehaald. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ipod klikwiel spellen
iemand een idee waar je nog ipod klikwiel spellen kunt krijgen?
ik weet dat apple in november 2011 ze uit de itunes store hebben gehaald. maar weet iemand waar je ze nu kunt krijgen? ik heb een tijdje lopen zoeken, maar kan niks vinden. (officieel gezien mag je ze gewoon downloaden als je ze kan vinden, want het behoord tot `abandonware´. apple is geheel gestopt met het supporten van deze spellen) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit blijft een vaag gebied - of het nu Abandonware is of niet- , maar op de Piratenbaai zijn er géén downloads te vinden die nog bruikbaar zijn. Ik denk dat dit een stukje historie van Apple is geworden.
Edit: Toch wel. Als je hierop klikt wordt meteen een torrentprogramma geopend ----- magnet:?xt=urn:btih:2b10f5d847fa725a...nii.com%3A1337 -----
|
||||
|
||||
Citaat:
Klikwiel spellen zijn dus verledentijd Wel apart. Want ze verkopen (en produceren?) nog de ipod classic. Dus ik had eigenlijk verwacht dat het nog te verkrijgen was. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Low-Budget spellen iPod Touch | rikdegraaff | iPhone Games | 7 | 28-11-12 17:23 |
spellen | thokiesaq | iPhone Apps | 1 | 24-05-10 23:09 |
Playstation spellen | Sent | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-03-08 22:08 |
ipod spellen op je iphone? | maxschoenmakers | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-10-07 17:05 |
|
|