Iemand naar Rock Werchter ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Yes Yes vandaag is het weer zo ver...Rock Werchter ! Mss voor velen hier een bekend festival maar een enkeling zal dit niet kennen. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iemand naar Rock Werchter ?
Yes Yes vandaag is het weer zo ver...Rock Werchter ! Mss voor velen hier een bekend festival maar een enkeling zal dit niet kennen. Dit is een MEGA ferstival dat welgeteld 10km van men deur plaatsvind . Daarom wou ik even kijken of er nog mensen zijn van iphoneclub forum die naar Rock Werchter gaan ? Om je een idee te geven van dit gebeuren, er zal op 4 dagen tijd zo'n 85.000 mensen aanwezig zijn met de meest bekende artiesten, waaronder enkele echte toppers. Dus mensen laat even horen of je werchter gaat bezoeken de komende 4 dagen.
Rock Werchter 2008 Site |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ga zaterdag namiddag tot zondagnacht en dan terug naar huis om te werken op maandag.
|
|
||||
|
||||
Ben net terug. heb van woensdagavond tot vandaag geweest.
Was super! Vooral Moby, R.E.M. en Neil Young! Spijtig dat het er voor mij alweer opzit! Op naar het volgende festival. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Rock Werchter 2009 Webapp met Chat | dre | iPhone Apps | 5 | 29-06-09 20:04 |
|
|