Kamperen voor de shop discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals nu bekend is geworden kan je de iPhone 2.0 (ofwel de 3G) vinden bij meerdere shops. Zoals de T-mobile shop, belcompany, The Phonehouse en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Waar haal ik mijn iPhone (op 11 juli) |
|||
T-Mobile Shop | 6 | 18,18% | |
Belcompany | 3 | 9,09% | |
Mediamarkt | 0 | 0% | |
The Phonehouse | 5 | 15,15% | |
T-Mobile Midnight sale actie | 7 | 21,21% | |
Niet (ik haal hem later of uit het buitenland) | 12 | 36,36% | |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Kamperen voor de shop
Zoals nu bekend is geworden kan je de iPhone 2.0 (ofwel de 3G) vinden bij meerdere shops. Zoals de T-mobile shop, belcompany, The Phonehouse en de Mediamarkt. En je kan zelfs om 0:00uur je iPhone al ophalen in Rotterdam bij de T-Mobile shop op de lijnbaan.
Ik ga zelf gewoon kamperen bij me lokale t-mobile shop (in Oosterhout) om ervoor te zorgen dat ik zo rond openingstijd aanwezig ben als de rolluik omhoog gaat. Gaan er nog meer mensen zo vroeg en zo ja waar? Of laat je het over je heen gaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een kwartiertje van te voren aanwezich zijn
Niet meer in hilversum hebben we meer dan 4 verkoop punten in 1 straat dus heb wel vertrouwe dat ze hem hebben |
|
||||
|
||||
Heb wel wat beters te doen dan in een winkelstraat te gaan kamperen.
|
|||
|
|||
Ga er zelf trouwens 5 minuten voor openingstijd heen niet dat ik er ga kamperen ofzo (nou ja wellicht die ene minuut) heb een voordeel dat het bij ons in een overdekt winkelcentrum zit dus kamperen voor de deur van de winkel gaat al niet.
|
|
||||
|
||||
ik haal hem later wel
|
||||
|
||||
ik ga naar de bel company, kan ik me telefoon verzekering meteen oversluiten!(hoop ik)
En anders ga ik imick achterna, in h'sum 4 winkels op 150 meter lopen van elkaar
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wil eerst firmware 2.0 op me huidige iPhone en dan zie ik wel verder.....
denk wel dat ik hem ga halen, zowiezo om te kijken hoe die is enzo. bevalt ie niet, dan ga ik gewoon weer terug naar de ''1ste versie'' ik koop hem trouwens zowiezo niet met abonnement
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 07-07-08 om 14:18. |
|
|||
|
|||
Ik ga naar de Midnight Sale actie in Rotterdam, lijkt me lachen!
|
|
||||
|
||||
Ik ga de 3g sowieso wel halen, maar dat gebeurd zeker zonder abonnement! Effe wat langer wachten dus
|
|
||||
|
||||
Ik ga zeker niet voor de deur liggen, ik hoor ze al roepen, "kijk daar ligt een iPhone Junk"
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik gaat nog steeds lekker niet.....
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile shop of PDA-Shop?? | Randy_Orton1986 | Odido (T-Mobile) | 16 | 16-02-10 22:06 |
Internet of shop | I_Richard | Odido (T-Mobile) | 1 | 06-11-09 18:09 |
|
|