3 woorden verhaal discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik zal het ff uitleggen wat een 3 woordenverhaal volgenmij (ik dus) is. Ik begin bijvoorbeeld met: "Sjakie gaat op" Dan zegt de volgende, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3 woorden verhaal
Hallo,,
Ik zal het ff uitleggen wat een 3 woordenverhaal volgenmij (ik dus) is. Ik begin bijvoorbeeld met: "Sjakie gaat op" Dan zegt de volgende, die na mij komt dus: "Vakantie naar Hawaii" Dan krijg je dus "Sjakie gaat op vakantie naar Hawaii". Zo maken we een heel verhaal. Wat wel mag is dat je 4 woorden doet maar dan moet de laatste tussen "()" dan mag de volgende bepalen of hij hem meetelt. Dus: "Sjakie gaat op (survivaltocht)" de volgende mag dan "survivaltocht" meetellen of niet. Maar wel maar 1 woord tussen haakjes niet meer. Een naam dus voornaam, doopnaam (of wat dan ook) en achternaam telt als 1. Let er ook op dat de zinnen goed over lopen. Veel Succes ik begin: Apple werkt aan Greetzz Mathijs!! Laatst gewijzigd door mathijs666; 08-07-08 om 10:54. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
"een vliegtuig dat" ...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
de iPlane heet
|
|
||||
|
||||
planeten over het
|
|
||||
|
||||
jij snapt hem ook niet.. het meot een lopend verhaal woorden niet dus; "Wi-Fi ondersteunt voor de iPlane heet"
zie dat je nieuw bent dus welkom,
|
||||
|
||||
ja , ik poste net toen jij poste en wou um verbeteren , poste die nieuwe sorry daarvoor
|
|
||||
|
||||
Om het wat overzichtelijk te houden:
We hebben dus: Apple werkt aan ... ... een vliegtuig dat ... ... Wi-Fi ondersteunt voor ... ... planeten over het ... ... |
|
||||
|
||||
doe weg planeten over het
en maak er van: De iPhone die |
|
||||
|
||||
In 2009 gaat
|
|
|||
|
|||
met toetsenbord komt
|
|
||||
|
||||
vingerloos te gebruiken
|
|
|||
|
|||
. Om met je
|
|
||||
|
||||
"hij loopt niet lekker jongens" dit moet anders...
apple werkt aan een vliegtuig dat Wi-Fi ondersteund voor de iphone die in 2009 gaat komen met toetsenbord en vingerloos gebruik om met je ...
Stof tot nadenken: "iedereen wil oud worden maar niemand wil oud zijn en er zeker niet oud uit zien..." Laatst gewijzigd door Smiley; 08-07-08 om 14:49. |
|
||||
|
||||
...apple werkt aan...
...een vliegtuig dat... ...Wi-Fi ondersteund voor... ...de iphone die... ...in 2009 gaat... ...komen met toetsenbord... ...en vingerloos gebruik.... ...om met je... ..vrienden te visualpraten..
|
||||
|
||||
...apple werkt aan...
...een vliegtuig dat... ...Wi-Fi ondersteund voor... ...de iphone die... ...in 2009 gaat... ...komen met toetsenbord... ...en vingerloos gebruik.... ...om met je... ...vrienden te visualpraten.. ...Zo dat je... |
|
|||
|
|||
...apple werkt aan...
...een vliegtuig dat... ...Wi-Fi ondersteund voor... ...de iphone die... ...in 2009 gaat... ...komen met toetsenbord... ...en vingerloos gebruik.... ...om met je... ...vrienden te visualpraten.. ...Zo dat je... ...makkelijker kunt communiceren... |
|
||||
|
||||
...apple werkt aan...
...een vliegtuig dat... ...Wi-Fi ondersteund voor... ...de iphone die... ...in 2009 gaat... ...komen met toetsenbord... ...en vingerloos gebruik.... ...om met je... ...vrienden te visualpraten.. ...Zo dat je... ...makkelijker kunt communiceren... ...met mensen zoals...
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hi + Iphone (Persoonlijk verhaal) | Daphne2 | Overige providers Nederland | 1 | 23-05-10 23:51 |
Mijn 3G unlock verhaal | fredkop | Unlock | 3 | 11-06-09 13:36 |
Mooi Verhaal | tjeuke20 | Odido (T-Mobile) | 5 | 05-02-09 11:09 |
Re: Eng verhaal Apple | JajeBlade | Chat en geruchten | 14 | 27-08-08 13:00 |
Eng verhaal Apple | JajeBlade | Chat en geruchten | 8 | 31-07-08 17:40 |
|
|