De iPhone 6...Leaked 7 min. Video...Real deal ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik geef deze toch een 90 % betrouwbaarheid... https://www.youtube.com/watch?v=RZWV0AQZRQg...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
De iPhone 6...Leaked 7 min. Video...Real deal ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ziet er inderdaad echt uit. En gelijkt goed op de eerder gelekte foto's. Ik vind het grotere scherm echt vet, da's voor mij een reden om voor de iPhone 6 te gaan. Ik beperk mij wel tot het 4,7 inch scherm. Ik zou liever een 5 inch scherm hebben, maar 5,5 inch is dan weer te groot. Dus dan neem ik de 4,7 inch. Maar wel op voorwaarde dat het 32gb model geen €900 kost...
|
|
||||
|
||||
Als je de rumours mag geloven zou de verkoop van de iPhone6 en 6P (plus) pas op 19 september starten...
|
||||
|
||||
Voor de U2 fans...
't Schijnt dat Bono & Co ook van de partij zullen zijn...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone batterij leeg 1 min op lader 45% | remmert1972 | iPhone algemeen | 3 | 19-12-13 06:12 |
Iphone 3g piept en valt na 1 min uit | Bartbond008 | iPhone algemeen | 1 | 28-11-11 20:16 |
iPhone 5 Preview Leaked? | MegaMindy | iPhone algemeen | 1 | 13-10-11 14:44 |
Barst na Iphone 10 min blootstellen aan hitte. | nina023 | iPhone algemeen | 12 | 10-09-09 09:18 |
Leaked Matte Case was a Real iPhone 3G S Case? | N33D | Archief | 2 | 26-06-09 22:20 |
|
|