iTunes store ligt eruit discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) hebben jullie ook gehad dat hij zegt controleer of ssl 3.0 of tls 1.0 is ingeschakeld in internetverbindingen??? wat een kl.. zooi, je doet er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hebben jullie ook gehad dat hij zegt controleer of ssl 3.0 of tls 1.0 is ingeschakeld in internetverbindingen???
wat een kl.. zooi, je doet er bijna alles voor om dat ding te hebben (vandaag) en je kunt er niks mee thanks |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja zelfde melding gehad.
Nu is het een time out.. De store zelf doet het wel weer.. Echt vervelend.. Hoop dat het snel opgelost wordt.. Zou wel willen proberen via een US account ofzo.. Iemand dit al geprobeerd? Ben alleen bang dat er dan iets fout gaat ofzo.. |
|
|||
|
|||
grrrrrrrrr hier hetzelfde : ook een time-out
Ligt dit nu aan Itunes ofzo ? Ook in de mobistarwinkel kregen ze geen verbinding om mijn phone te activeren. 't Was daar trouwens echt hectisch. |
|
|||
|
|||
Hoe of waar maak je een iTunes accountje aan?
Nvm, gevonden Laatst gewijzigd door Duckwhisperer; 11-07-08 om 20:35. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hier kan ik ook niet in itunes.....
|
||||
|
||||
Apple store is weer open !!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik gaat het zo proberen....
|
|||
|
|||
Al iemand gelukt te activeren?
|
|
|||
|
|||
Tis toch gewoon van de zotte dat je niet kan activeren. Iedereen doet enorm veel moeite om een iPhone 3G te bemachtigen ondanks de schaarste en problemen met de T-Mobile activatie, blijkt nu ook nog eens dat Apple er een puinhoop van maakt, stelletje prutsers !!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb er vanochtend om klokslag 10:00 eentje gekocht bij de MM (was nummer 1 om 9:30 terwijl 50 meter verderop 50 man bij een T-Mobile shop in de rij stonden). Moest tot 14:00 wachten i.v.m. T-Mobile netwerk, om 14:30 thuis, ingeprikt en alles ging direct soepel en probleemloos. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
istore ligt er dus uit vroeg me al af waarom ik niet kon registren ben nou flink chagerijnig eerst hele dag wachten op phone ben je eindelijk thuis kan je hem niet gebruiken
|
|
||||
|
||||
Ik denk af en toe maar weer eens proberen, een half uurtje geleden ben ik er geruime tijd op geweest en heb een beetje apps doorgekeken, zitten best aardige dingen tussen
|
|
|||
|
|||
woot ik zit erin
|
|
|||
|
|||
yeah eindelijk...
|
|
|||
|
|||
Iemand ook last van deze melding?
De SIM-kaart in deze iPhone wordt niet ondersteund. Alleen comatible SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart |
|
||||
|
||||
het is me net toevallig gelukt
ik zou zeggen probeer het is wel van NL itunes account suc6 |
|
|||
|
|||
héhé, 't is mij ook gelukt. Ik probeerde gewoon eens bij de help : diagnotische uitvoeren..... en opeens lukte het mij. Ik weet niet of dit nu toevallig is of niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twitter ligt eruit??? | Shorty007 | Archief | 10 | 07-08-09 21:56 |
Windows: Itunes gooit apps eruit met syncen | Tristal | iTunes | 3 | 25-06-09 23:23 |
België: BASE EDGE ligt eruit | StevenVW | Overige providers België | 1 | 11-03-08 13:51 |
|
|