iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Chat en geruchten (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/)
-   -   Prison Break (https://forum.iculture.nl/f80/iculture/f3/chat-geruchten/166-prison-break.html)

Maurice 21-09-07 20:47

Prison Break
 
Ik volg prison break sinds de allereerste aflevering. In Amerika zijn ze nu bij seizoen 3, de eerste aflevering is afgelopen maandag uitgezonden en is momenteel al binnen te halen met nederlandse subs. Mijn vraag is: zijn er nog meer mensen gek van Prison Break?

Maurice 21-09-07 21:02

Ghehe, download je ook de afleveringen die momenteel uitgezonden worden in Amerika?

Smaus 21-09-07 21:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jur (Bericht 1244)
nej dat niet waar download jij die?

Ehh... ik wil het antwoord op die vraag niet hierzo zien... anders moet ik weer gaan editen en zo... en het is m'n vrije avond ;)

Maurice 21-09-07 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jur (Bericht 1244)
nej dat niet waar download jij die?

Tja, ff op internet zoeken:rolleyes:

Over paar daagjes alweer aflevering 2 :D

fromalk 22-09-07 01:45

ik download ze steeds uren nadat ze uit zijn gekomen via usenet,

een echte fan welliswaar, ozdra hij binnen is (circa 9u dinsdagochtends) heb ik meestal les maar dat kan wachtten :p

Smaus 22-09-07 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Smaus (Bericht 1248)
Ehh... ik wil het antwoord op die vraag niet hierzo zien... anders moet ik weer gaan editen en zo... en het is m'n vrije avond ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fromalk (Bericht 1280)
ik download ze steeds uren nadat ze uit zijn gekomen via usenet,

Ahum ;) :D

Paulcito 22-09-07 08:11

Seizoen, aflevering 3 belooft inderdaad veel goeds.
Ik vond seizoen 2 minder, maar ik heb goede hoop voor seizoen 3!

Mahone en scofield, die samen gaan werken.
Tbag, die weer dwars ligt

Maurice 22-09-07 08:20

Aflevering 1 vond ik in ieder geval wel weer vet :D

**Spoiler**

Opeens komt Mahone tussen het gevecht en dood die gast gemakkelijk xD

Lucas 22-09-07 10:50

Door tijdgebrek heb ik seizoen 2 niet volledig gezien (tot afl 10), maar heb ze wel op DVD hier.
Ik vind het wel goed, maar ben eerder een 24 fan :P

SkandalouZ 22-09-07 13:04

Ik volg prison break ook vanaf het begin..

Weinig tijd gehad laatste week.. anders heb ik aflevering 1 al gezien.. Nu moet ik het web ff snel afspeuren voor aflevering 1..

Jurian 22-09-07 14:23

ik vin prison break echt supervet. ik zit te wachten op dvd 1 van ss2gohan op ftd. die doen t altijd goed. ik kijk ze altijd achter elkaar per 4. :D

Maurice 22-09-07 17:57

Ik bekijk ze niet, maar download die dvd's wel altijd, dan brand ik ze namelijk weer op een DVD'tje ;)

Maurice 26-09-07 16:23

De tweede aflevering zweeft inmiddels alweer op het internet rond. Ben nu bezig om 'm te converteren naar een DVD'tje, zometeen lekker kijken :D

Didosh 26-09-07 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice (Bericht 1231)
Ik volg prison break sinds de allereerste aflevering. In Amerika zijn ze nu bij seizoen 3, de eerste aflevering is afgelopen maandag uitgezonden en is momenteel al binnen te halen met nederlandse subs. Mijn vraag is: zijn er nog meer mensen gek van Prison Break?

Bangelijk hé, de 2 de aflevering ook net binnen en ben die nu aan't overzetten om op mijn iphone te zetten.;)

Franky 18-10-07 20:17

yep, ik ook

Maurice 19-10-07 09:29

Helaas is de 5e aflevering een weekje verschoven. Vanaf aanstaande maandag dus weer Prison Break :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.