Prison Break discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik volg prison break sinds de allereerste aflevering. In Amerika zijn ze nu bij seizoen 3, de eerste aflevering is afgelopen maandag uitgezonden en is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Prison Break
Ik volg prison break sinds de allereerste aflevering. In Amerika zijn ze nu bij seizoen 3, de eerste aflevering is afgelopen maandag uitgezonden en is momenteel al binnen te halen met nederlandse subs. Mijn vraag is: zijn er nog meer mensen gek van Prison Break?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ghehe, download je ook de afleveringen die momenteel uitgezonden worden in Amerika?
|
||||
|
||||
Ehh... ik wil het antwoord op die vraag niet hierzo zien... anders moet ik weer gaan editen en zo... en het is m'n vrije avond
|
||||
|
||||
Tja, ff op internet zoeken
Over paar daagjes alweer aflevering 2
|
|||
|
|||
ik download ze steeds uren nadat ze uit zijn gekomen via usenet,
een echte fan welliswaar, ozdra hij binnen is (circa 9u dinsdagochtends) heb ik meestal les maar dat kan wachtten |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Seizoen, aflevering 3 belooft inderdaad veel goeds.
Ik vond seizoen 2 minder, maar ik heb goede hoop voor seizoen 3! Mahone en scofield, die samen gaan werken. Tbag, die weer dwars ligt |
|
||||
|
||||
Aflevering 1 vond ik in ieder geval wel weer vet
**Spoiler** Opeens komt Mahone tussen het gevecht en dood die gast gemakkelijk xD
|
|||
|
|||
Door tijdgebrek heb ik seizoen 2 niet volledig gezien (tot afl 10), maar heb ze wel op DVD hier.
Ik vind het wel goed, maar ben eerder een 24 fan |
|
||||
|
||||
Ik volg prison break ook vanaf het begin..
Weinig tijd gehad laatste week.. anders heb ik aflevering 1 al gezien.. Nu moet ik het web ff snel afspeuren voor aflevering 1.. |
|
||||
|
||||
ik vin prison break echt supervet. ik zit te wachten op dvd 1 van ss2gohan op ftd. die doen t altijd goed. ik kijk ze altijd achter elkaar per 4.
|
||||
|
||||
Ik bekijk ze niet, maar download die dvd's wel altijd, dan brand ik ze namelijk weer op een DVD'tje
|
||||
|
||||
De tweede aflevering zweeft inmiddels alweer op het internet rond. Ben nu bezig om 'm te converteren naar een DVD'tje, zometeen lekker kijken
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
yep, ik ook
|
||||
|
||||
Helaas is de 5e aflevering een weekje verschoven. Vanaf aanstaande maandag dus weer Prison Break
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jail Break Iphone3GS | Macedoon | Jailbreak | 1 | 17-09-09 12:57 |
Control+C (Break) in Mobile Terminal? | InternetRebel | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-12-08 16:40 |
|
|