Control+C (Break) in Mobile Terminal? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op een "normale" Terminal een opdracht geef welke eindeloos blijft doorlopen (bijvoorbeeld een ping zonder count) dan is deze af te breken door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Control+C (Break) in Mobile Terminal?
Als ik op een "normale" Terminal een opdracht geef welke eindeloos blijft doorlopen (bijvoorbeeld een ping zonder count) dan is deze af te breken door een Ctrl+C (Break) opdracht.
Weet iemand hoe ik dit doe in de Mobile Terminal op de iPhone? Als ik de app simpelweg afsluit en daarna opnieuw start blijft 'ie gewoon door lopen. Enige opties die ik nu kan bedenken is een "force-quit" van de Terminal app door de home-toets 10 seconden vast te houden. Niet echt een snelle en zeker niet de meest elegante oplossing.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb het al gevonden, was het alleen even vergeten te melden hier. ;-)
Het is een "gesture". Van links-onder naar rechts-boven over het scherm vegen en Mobile Terminal stuur een Control-C (Break)! :-D Gevonden in de configuratie bij "Gestures". Laatst gewijzigd door InternetRebel; 17-12-08 om 15:53. Reden: Plaatje plakken |
|
||||
|
||||
Ik wist niet eens dat er een instellingen scherm was
Maar je kunt ook vier verschillende terminals instellen ofzo, hoe scakel je over naar een andere? |
|
||||
|
||||
Citaat:
MEER INFO Laatst gewijzigd door Astro; 17-12-08 om 16:44. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen SSH na jailbreak, mobile terminal start niet | B3rt | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-04-11 01:20 |
Mobile Terminal foutje... | Chrisl | Jailbreak apps en thema's | 19 | 17-08-10 17:17 |
mobile terminal bug | TheJab | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-08-10 05:19 |
|
|