Mobile Terminal foutje... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Net geprobeerd om het wachtwoord van Mobile Terminal te veranderen (is gelukt trouwens) en kwam dit bugje (?) tegen... Ik heb dit screenshotje echt zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mobile Terminal foutje...
Net geprobeerd om het wachtwoord van Mobile Terminal te veranderen (is gelukt trouwens) en kwam dit bugje (?) tegen...
Ik heb dit screenshotje echt zelf genomen en er is niet mee geknoeid...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook, maar je kunt hem gewoon draaien, door je iPhone te draaien. Accelerometor gedoe dus.
|
||||
|
||||
Nee, dat werkte dus niet, moest per se andersom gaan zitten....
|
|
||||
|
||||
Sinds wanneer gebruik jij een AT&T abbo in Nederland
|
||||
|
||||
Al ruim een jaar, de roamingskosten lopen wel erg hard op moet ik zeggen hoor....
|
|
||||
|
||||
En dan heb jij een 'E' van EDGE i.p.v. het mooi rondje hier in NL?
|
|
||||
|
||||
tja, EDGE hè... beter als dat achterlijk rondje.....
|
|
||||
|
||||
Als ik mobile terminal start gaat hij weer terug naar het home scherm. Zal m nog s opnieuw opstarten.
Edit: Na een reboot kan hem nog steeds niet starten. Check het morgen wel weer.. val bijna in slaap. Laatst gewijzigd door Nowa; 02-08-10 om 01:41. |
|
|||
|
|||
hier netzo
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem, Mobile Terminal start op, een zwart scherm en het toetsenbord verschijnen. Twee seconden later crasht de applicatie. Is hier wat aan te doen door een bestandje aan te passen in de root?
|
|
||||
|
||||
MobileTerminal-426.deb schijnt de oplossing te zijn. Ik gaat het even proberen.
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service |
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: Werkt voor mij! Bestand downloaden via bovenstaande link, via SSH op je iPhone zetten en installeren met iFile, te downloaden via Cydia Laatst gewijzigd door Mart-in; 02-08-10 om 17:38. |
|
||||
|
||||
Yeps werkt inderdaad Ben er blij mee.
|
|
|||
|
|||
Mobile Terminal 426.deb werkt inderdaad prima onder iOS4, de versie die in Cydia staat niet. Overigens vind ik SSH echt een achterhaalde en ingewikkelde techniek als je alleen USB gebruikt. Met het gratis "iPhone Folders" , een Windows Explorer extensie, sleep je het bestand naar /var/root/Media/Cydia/AutoInstall op je iPhone, reboot de iPhone en klaar is Kees.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT: hmm 2 keer rebooten helpt schijnbaar... weird ass gebeuren... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt het overigens ook als je een Firmware update hebt gedaan, je root wachtwoord dan standaard weer "alpine" is?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor het overzetten van gegevens lijkt mij dit programatje erg geschikt: iPhone Explorer - A USB iPhone browser for Mac and PC
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen SSH na jailbreak, mobile terminal start niet | B3rt | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-04-11 01:20 |
mobile terminal bug | TheJab | Jailbreak apps en thema's | 1 | 15-08-10 05:19 |
Control+C (Break) in Mobile Terminal? | InternetRebel | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-12-08 16:40 |
|
|