een programa om met een beveiligde wifi te verbinden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoorde laatst een gerucht dat er een programma bestaat in cydia of iets dergelijks, Waarmee je verbinding kan maken met alle wifi's zoal: beveiligd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
een programa om met een beveiligde Wi-Fi te verbinden
Ik hoorde laatst een gerucht dat er een programma bestaat in cydia of iets dergelijks, Waarmee je verbinding kan maken met alle Wi-Fi's zoal: beveiligd als onbeveiligd ?
Weet iemand hier meer over, of hoe het programma heet ? Thanks alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lijkt mij sterk dat je met beveiligde Wi-Fi netwerken verbinding kan maken zonder wachtwoord.
In principe zoekt je iPhone uit zichzelf al naar alle netwerken of je er nu op kan komen of niet
|
||||
|
||||
Dat zal wel bij een gerucht blijven, dat is niet mogelijk volgens mij...
|
|
|||
|
|||
/ niet relevant.
Laatst gewijzigd door ZjoZke; 18-08-10 om 00:10. |
|
|||
|
|||
lol, sommige Wi-Fi spots zijn niet voor niets beveiligd he? En nee er bestaat geen app voor.
/slotje? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 verbinden met Allshare op een samsung led tv | PRCONE | iPhone algemeen | 4 | 10-12-12 00:42 |
SPOED!! Ipad 1 ontvangt geen email na verbinden met een sitecom router | jada5 | iPad algemeen | 6 | 10-05-11 10:20 |
ipad verbinden aan een synthesizer | dixxy | iPad algemeen | 2 | 03-04-11 09:56 |
Foto's terughalen uit een beveiligde backup | Cyberbob | Muziek, foto & video | 0 | 04-08-10 12:29 |
3G verbinden met Wi-Fi lukt niet. | bostiaan | Wi-Fi | 10 | 03-08-10 10:08 |
|
|