3G verbinden met Wifi lukt niet. discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn 3G verbinden met mijn Wifi, maar als ik mijn code invul zegt die verbinden mislukt. De code die ik intoetst is 100% ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G verbinden met Wi-Fi lukt niet.
Ik wil mijn 3G verbinden met mijn Wi-Fi, maar als ik mijn code invul zegt die verbinden mislukt. De code die ik intoetst is 100% goed, want op mijn laptop accepteert hij de code wel gewoon. Wat zou er mis kunnen zijn.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee dat lukt ook niet, vaag hoor.
|
|
|||
|
|||
Ik ging nu naar instellingen, Wi-Fi dan zag ik mijn netwerk staan. Dank kwam er een vinkje voor 2 seconde voor mijn netwerk te staan en dat ging daarna weer 2 seconden uit en dan weer 2 seconden aan en dan weer uit.
Het 3g symbooltje rechtsboven veranderde niet in het Wi-Fi symbooltje. Iemand nog ideen, zou echt fijn zijn. |
|
|||
|
|||
iemand al een ideetje?
|
|
||||
|
||||
Heb je misschien een MAC address filter ingesteld in je Wi-Fi router? Zo ja dan moet je wel even die van je iPhone invoeren, te vinden in Instellingen etc.
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een goeie tip. Als je er daarmee nog niet bent of als dat al was ingesteld kun je de router ook eens herstarten door hem een half minuutje van de stroom te halen.
|
||||
|
||||
Wat voor router is het?
|
|
|||
|
|||
Het ligt niet aan de router. Ik had een soortgelijk probleem --> Oude (al bekende netwerken doen t wel). Ik was vorige week in Londen en nieuwe toevoegen werkte niet meer toen ik het daar wilde proberen.
Ik heb het uiteindelijk kunnen oplossen door de netwerkinstellingen te herstellen en de simkaart even uit het toestel te halen (ook ergens gelezen). Raar maar nu werkt het weer. Misschien dat je hier wat aan hebt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad verbinden met Wi-Fi, Telenet via DLink | Rud | iPad algemeen | 4 | 14-12-10 17:37 |
standaard eerst verbinden met Wi-Fi | JapieHendriks | Wi-Fi | 1 | 10-10-10 19:43 |
een programa om met een beveiligde Wi-Fi te verbinden | maurice1991 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 18-08-10 00:42 |
App om met Wi-Fi te verbinden (Wi-FiTrak/Wi-Finder) | chapp | iPhone Apps | 62 | 15-08-10 13:45 |
Kan niet verbinden met Wi-Fi | Stannie | Wi-Fi | 12 | 05-05-09 09:11 |
|
|