iPhone 3G vind geen wi-fi meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zit hier in Frankrijk op vakantie en had de eerste paar dagen gewoon wi-fi van het hotel waar ik in verblijf. Dit werkte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G vind geen wi-fi meer
Hallo,
Ik zit hier in Frankrijk op vakantie en had de eerste paar dagen gewoon wi-fi van het hotel waar ik in verblijf. Dit werkte allemaal prima en ik had geen problemen. Nu heb ik mijn iPhone laten vallen en ik had al gelezen dat de antenne kapot kon zijn. Kan dit kloppen? Is er iets voor om hem te laten repareren of is dat niet mogelijk? Alvast bedankt, Ruben |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vind geen Wi-Fi meer na beeldscherm reparatie | Zoef | Wi-Fi | 3 | 12-06-11 13:35 |
vind mij iphone, meer batterij? | joppen12 | iPhone Apps | 10 | 30-11-10 18:15 |
iPhone 2G vind geen netwerk (belgie) | gaming boy | iPhone algemeen | 1 | 01-11-09 22:05 |
Installer vind geen programmas meer? | timm6545 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-08-08 15:15 |
Iphone vind geen Airport | B@rto | Wi-Fi | 13 | 16-06-08 00:48 |
|
|