Wifi probleem discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb problemen met het inloggen op mijn Wifi netwerk. Als ik een wachtwoord invoer, dan krijg ik een foutmelding en geen verbinding. Betreft iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem
Ik heb problemen met het inloggen op mijn Wi-Fi netwerk. Als ik een wachtwoord invoer, dan krijg ik een foutmelding en geen verbinding.
Betreft iPhone 3G met iOS 4.0 Redsn0w jailbreak en Ultrasn0w unlock Router: D-Link DI-524 met firmware 2.07 uit 2008 (nieuwste) Dit heb ik al getest: - Werkt niet met of zonder Mac filtering op de router - Werkt niet met of zonder DHCP op de router - Werkt niet met of zonder wireless beveiling (wep, wpa en wpa2 getest) op de router - Werkt niet met iOS 3.0 en niet met iOS 4.0 - Werkt wel op andere wireless netwerken - Andere clients (2 computers) werken prima op de router - Het heeft altijd prima gewerkt en stopte met werken op een moment dat er niks aan de situatie veranderd was - "Herstel Netwerkinstellingen", "Vergeet dit netwerk" of harde reset van de iPhone bieden geen oplossing - Reset van de router biedt ook geen oplossing Kortom, ik weet even geen opties meer. Hebben jullie nog suggesties? Alvast bedankt voor jullie reacties! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog allerlei scenario's getest en fixes uitgeprobeerd, maar zonder succes. Ik neem maar aan dat het een hardwareprobleem is.
|
|
|||
|
|||
Je zegt dat je een foutmelding krijgt, maar welke foutmelding dan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde, heeft 1 avond zonder problemen gewerkt.
En kom thuis op geen van de 3 netwerken.. Alles al opnieuw ingegeven enz, blijf de melding krijgen geen verbinding met netwerk mogelijk.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi probleem (?) | biggidibc | iPad algemeen | 0 | 31-08-10 21:57 |
Wi-Fi probleem | Joey_iPhone | Wi-Fi | 0 | 28-04-10 00:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Wi-Fi probleem op FW 3.0 | casperk | Wi-Fi | 24 | 23-06-09 14:53 |
|
|