//

iphone 2g geen wifi meer

iphone 2g geen wifi meer discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik maak nu 2,5 jaar gebruik van mijn iphone 2g (eerste generatie). Sinds een week werkt het wifi alleen niet meer... Voorheen had ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-10, 01:53
marc3l marc3l is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard iphone 2g geen Wi-Fi meer

Hallo,

Ik maak nu 2,5 jaar gebruik van mijn iphone 2g (eerste generatie).
Sinds een week werkt het Wi-Fi alleen niet meer... Voorheen had ik gewoon altijd verbinding via Wi-Fi.

Ik kan bij het openen bij de Wi-Fi-instellingen, wel Wi-Fi aan/uit zetten, maar de iphone kan geen enkele Wi-Fi netwerk vinden. Ik heb dit getest op verschillende Wi-Fi-netwerken, waarmee ik wel kan verbinden met een andere telefoon (ook een b/g verbinding) en een laptop.

Zou de Wi-Fi chip kapot zijn? of zou er toch nog een oplossing mogelijk zijn?

Bij voorbaat dank,
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-10, 15:55
serapim serapim is offline
• iOS 3.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: woerden
Berichten: 237
Standaard

met welke programma heb je een jailbrake uitgevoerd.
ikzelf heb het opgelost door pushfix vanuit cydia te installeren klinkt raar maar er zijn meer mensen die het zo opgelost hebben
  #3  
Oud 01-08-10, 22:42
marc3l marc3l is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door serapim Bekijk bericht
met welke programma heb je een jailbrake uitgevoerd.
ikzelf heb het opgelost door pushfix vanuit cydia te installeren klinkt raar maar er zijn meer mensen die het zo opgelost hebben
Ik had mijn iphone in de tijd van firmware 1.14 gejailbreakt met ZiPhone. Sindsdien heb ik de hele tijd mijn firmware geupdate met custom firmwares (gedownload van 't internet).
Pushfix had ik al op m'n iphone staan (hierdoor kon ik tenminste push-notifications ontvangen).

Zou 't mogelijk zijn, dat het niet aan de software ligt, maar dat de Wi-Fi-chip kapot is? (2 weken geleden werkte 't namelijk allemaal nog, en ik heb sindsdien geen software verandering gehad).,
  #4  
Oud 08-08-10, 17:02
Ting Ting is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 1
Standaard

Marc3l,

Zelf is mijn Wi-Fi er ook mee gestopt na +/- 2,5 jaar probleemloos gebruik. Ik heb ook een iPhone van de eerste generatie met jailbrake v/h eerste uur. Na uren prutsen met firmwares ben ik tot de conclusie gekomen dat het hardwarematig is.
Na wat googlen blijkt dat we niet alleen zijn. Er zijn talloze reports van Wi-Fi falen op de iPhone.
Het ligt volgens mij aan de Wi-Fi chip. (reports van oververhitting) of aan de antenne. Ik ga verder zoeken naar een oplossing maar aangezien ik een nieuwe telefoon heb besteld zal ik er niet teveel tijd aan besteden. Mocht ik nog iets tegenkomen dan hoor je het.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken bass Wi-Fi 3 27-05-11 19:44
geen Wi-Fi en geen 3g meer op iphone 3g mieliewheely Wi-Fi 2 05-01-11 01:37
iPhone 3G na jailbreak geen netwerk meer (Wi-Fi, 3g en bellen) Stoney268 Wi-Fi 2 27-12-10 15:40
Iphone-no-data , nu geen Wi-Fi meer Maartje1979 Wi-Fi 8 18-05-10 23:16
iphone na 3.0 geen Wi-Fi meer ivanvliet Archief 1 18-06-09 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:37.