geen wifi en geen 3g meer op iphone 3g discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds enkele dagen is mijn Iphone 3g gestopt met de wifi verbinding maar ook via een 3g verbinding kan ik geen dataverbinding meer tot stand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen Wi-Fi en geen 3g meer op iphone 3g
Sinds enkele dagen is mijn Iphone 3g gestopt met de Wi-Fi verbinding maar ook via een 3g verbinding kan ik geen dataverbinding meer tot stand krijgen, als ik de 3g verbinding uitschakel kan ik wel weer een (trage) dataverbinding krijgen, maar nog steeds niet via Wi-Fi. De signaalbar staat er wel maar zodra bv safari wordt geopend verdwijnt ie en komt de melding "kan server niet vinden"Ben een beetje radeloos heb alles al geprobeerd reset, restore, als nieuwe telefoon hersteld enz.
Iemand nog een idee????????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier hetzelfde probleem. Ik heb echter nog wel Wi-Fi. Dit is van de ene op de andere dag gebeurd. Iemand die nog tips heeft??
|
|
|||
|
|||
Hey, ikbenron, mijn probleem is " opgelost" iphone was echt stuk gsm/Wi-Fi antenne was stuk, garantie, nieuwe iphone......
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
iphone 2g geen Wi-Fi meer | marc3l | Wi-Fi | 3 | 08-08-10 17:02 |
Iphone-no-data , nu geen Wi-Fi meer | Maartje1979 | Wi-Fi | 8 | 18-05-10 23:16 |
iphone na 3.0 geen Wi-Fi meer | ivanvliet | Archief | 1 | 18-06-09 19:37 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|