Wifi in duitsland discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik krijg bij mijn kennis in duitsland geen verbinding router ( thuis netwerk) hij wordt wel herkend, en vraagt om het wachtwoord hellaas geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi in duitsland
Hallo,
Ik krijg bij mijn kennis in duitsland geen verbinding router ( thuis netwerk) hij wordt wel herkend, en vraagt om het wachtwoord hellaas geen verbinding. Laptop werkt wel Ifone en Ipad werken wel in nederland met Wi-Fi in de router zijn geen instellingen meer te vinden die dit vrijgeven ( arcor netwerK) wie weet hier raad mee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Had hetzelfde bij mijn zwager in Duitsland. Was laatst in hotel in Duitsland en kreeg daar ook een code maar kreeg geen Wi-Fi. Toen in de iPhone instellingen bij Wi-Fi gekeken. Daar kan je "anders" kiezen. Dat gedaan en ingevuld wat gevraagd word en toen werkte het Wi-Fi. Denk dat als je het zo doet dat het dan werkt. Suc6.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
t mobile duitsland | sagaira | Odido (T-Mobile) | 7 | 08-05-11 01:00 |
Voorraad Duitsland? | gieleke6 | Koopinformatie Rest Europa | 13 | 14-11-10 20:53 |
internet in duitsland | wilfrida | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 19-07-10 20:55 |
Duitsland | ronvgs | Internet in buitenland (roaming) | 3 | 08-07-10 11:21 |
Duitsland | ddd | Koopinformatie Rest Europa | 2 | 02-08-08 17:19 |
|
|